Cuneax Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Nice ass på den siste der. Fortsett med flere utfordrende posisjoner! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Blir vel ikke så veldig utfordring når man tegner over et bilde, eller? :\ Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Blir vel ikke så veldig utfordring når man tegner over et bilde, eller? :\ 6272891[/snapback] Jeg tegner ikke over et bilde. Jeg tegner etter et bilde selvsagt. Jeg klarer ikke se for meg linjene i hodet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Ok. For meg så virka det som om du la et bilde "over" på en måte. Man lærer av å "herme" også, men det beste er å ikke gjøre det for ofte ihvertfall. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Her er mitt bidrag. Ble i grunn ganske fornøyd jeg Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Likte godt den siste tegningen shikaru Var en slags blanding av moderne motiv med litt "gamle" farger. Har lest en del om perspektiv idag og tegnet en del bokser o.l for å øve meg. Vet jeg har postet mye dårlige skisser her idag, men føler jeg fikk perspektivet bedre til nå. Dette er bare en kjapp skisse for å få til linjene Perspektivet er fortsatt litt off, synes jeg. Men ellers ser det bra ut, du er flink Shikaru: Du er helt sinnsykt god til å tegne! Hvor har du lært det der? *envy* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 meg selv for det meste, og litt hjelp fra et par forum. Har jo lært det grunnleggende på skolen, men vi har desverre ikke hatt om menneskekroppen. Det kommer neste år. Tegner da ca hver dag, så jeg burde vel egentlig ha vært flinkere. Hender jeg tar opp smådetaljer og ting fra andre også. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 meg selv for det meste, og litt hjelp fra et par forum. Har jo lært det grunnleggende på skolen, men vi har desverre ikke hatt om menneskekroppen. Det kommer neste år. Tegner da ca hver dag, så jeg burde vel egentlig ha vært flinkere. Hender jeg tar opp smådetaljer og ting fra andre også. 6280006[/snapback] Jøss. Hvor lenge har du tegna? Har tegna selv i litt under ett år (hvis du ikke regner med Asterix-tegningene mine fra barneskolen )... Det er rom for forbedring, for å si det sånn. Har for det meste tegnet av profesjonelle tegneserieartister (f.eks. Tim Buckley, Fred Gallagher osv), og sitter igjen med min egen stil, en slags fæl krysning av Penny Arcade, Ctrl-Alt-Del, MegaTokyo og GU Comics Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Man har den stilen man har. Jeg er ikke så kjempeglad i stilen min, men den er nå sånn den er :b Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 et maleri jeg lagde for et og et halvt år siden btw, mitt første maleri noensinne! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 (endret) Her kommer enda et bilde fra meg Uvlen er tegna med blyant og scannet. Resten er tegna i photoshop. Endret 11. juni 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 falala. Den første her starta jeg på i går kveld, og jobba litt med i dag også. Føler at jeg kunne gjort mye mer uttav den, men jeg er litt lei, så jeg annser meg som ferdig. Den andre her skissa jeg på et par minutter. Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Det ser bra ut på avstand Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Ja, nå er det scannern min som ikke er helt god da. Når jeg scanna det inn, så blei det ganske svakt, så jeg tok og brukte burntool en gang eller to over. Er klar over at det ikke er så superbra, men det ser bedre ut på arket jeg har i handa. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Her kommer enda et bilde fra meg Uvlen er tegna med blyant og scannet. Resten er tegna i photoshop. 6285233[/snapback] Bra tegnet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jadda. Bare prøvde meg litt fram i PS. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Pent og rent, Tomat-Ulf ^^ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Pent og rent, Tomat-Ulf ^^ 6316214[/snapback] Når du bruker to minutter på hvert bilde blir det ikke så mange detaljer. Men takk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) et maleri jeg lagde for et og et halvt år siden btw, mitt første maleri noensinne! 6282141[/snapback] Fint og stemningsfylt maleri. Minner meg om omslaget på Ulvers "Bergtatt" og ikke minst Kittelsens stemningsfylte tegninger. Endret 15. juni 2006 av cun Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nice tegninger Shikaru Ser du på noe når du tegner eller? Tegna dette i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå