QBab Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Haha, sjekk dette da. Tok meg friheten til å lage et bilde på innmari kort tid, men det vart jo arti da Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Brukte 10 minutter i mattetimen på noe annet enn å spille på 123spill. Her er resultatet. Er min første tegning som jeg drister meg til å legge ut. Er ikke så fonøyd selv. 6169296[/snapback] Med god grunn... 6236497[/snapback] Ehm...javell så jeg får ikke lov å legge ut ting fordi de ikke holder et proffesjonellt nivå. Intressant... Har prøvd å legge litt farge og lys på sketchen jeg postet igår, skal lese noen tutorialer jeg fant i går kveld som går på lys og skygge senere i dag. Endret 5. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 good! Fortsett du. ikke hør på den surmaga kjerringen Acolyt3. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Lagde et lite spøkelse nå. Noen kjenner til det fra før kanskje? Det har iallefall hjemsøkt meg i det siste... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jævlige, skjærende øyne på det spøkelset. Crop dem og start noe mer seriøst, og det kan bli veldig bra Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, skal se hva jeg kan få gjort, men nå er jeg så drita lei av Photoshop... Øyenbrynene er ikke helt topp, men de kan jeg fikse på. Nå må jeg skaffe meg noen gode tegneblyanter for å øve på anatomi, øyne, hender, bein, you name it. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Ja, skal se hva jeg kan få gjort, men nå er jeg så drita lei av Photoshop... Øyenbrynene er ikke helt topp, men de kan jeg fikse på. Nå må jeg skaffe meg noen gode tegneblyanter for å øve på anatomi, øyne, hender, bein, you name it. 6250924[/snapback] Jeg er ingen ekspert på anatomi, men jeg kan godt vise deg en nok så enkel måte å øve på, om det måtte ønskes. Men nå må jeg på muntlig eksamen ( noe greier i tegning >_< ) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hehe, du bare tilbyr hjelp hele tida du All hjelp er fin å ha Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Liker å hjelpe, det lille jeg kan. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Her er noe jeg laga nettop. Er helt ny i maya, så det er ikke så veldig bra. Menmen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Full oppløsning HER Endret 6. juni 2006 av _Glory_Host Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var greit. Skyggen nede til venstre var ikke noe spesielt bra. Burde ha gjort den mer myk, realistisk. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var greit. Skyggen nede til venstre var ikke noe spesielt bra. Burde ha gjort den mer myk, realistisk. 6252386[/snapback] Mhm, er enig. Skal rendre det på nytt igjen senere med høyere oppløsning og mykere skygge. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Var greit. Skyggen nede til venstre var ikke noe spesielt bra. Burde ha gjort den mer myk, realistisk. 6252386[/snapback] Mhm, er enig. Skal rendre det på nytt igjen senere med høyere oppløsning og mykere skygge. 6252409[/snapback] For å få en mykere, og mer realistisk skygge kan du bruke radiosity, hvis Maya støtter det. Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ok, skal sjekke det senere Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er de merkelige rutene lagt på med vilje, eller er det renderfeil pga doble polygoner eller noe? Lenke til kommentar
_Glory_Host Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Er de merkelige rutene lagt på med vilje, eller er det renderfeil pga doble polygoner eller noe? 6252665[/snapback] Med vilje. Synes de gjorde bildet til det det er.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Du er flink Shikaru. Går du Tegning, form og farge? Synes øyet til høyre for meg var litt rart, klarer ikke å sette fingeren på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå