Shikaru Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Så litt nærmere på den nå. Og, ja den er fei. Selve "platået" eller hva det nå er sitter skakt, blandt annet. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Brukte 10 minutter i mattetimen på noe annet enn å spille på 123spill. Her er resultatet. Er min første tegning som jeg drister meg til å legge ut. Er ikke så fonøyd selv. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 et bilde jeg har mekka litt på i PS http://www.deviantart.com/deviation/33430204/ Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Jepp, dette her er begynnelsen på forsiden til en tegneserie. Hva synes folket? Det er ikke jeg som har tegna, men jeg har fiksa på det i Photoshop. Kritikk? Hva kan endres? Hva er bra? Edit: Sverdet ser litt banan ut, men det er fiksa nå her. Endret 24. mai 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Paint Brush Project Take 5, 6 ,7 og 8. Minner litt om en Geisha etterhvert. Tydelige asiatiske preg. Prøvde litt i photoshop. men det ødelegger bare det røffe preget i streken. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Ah! Fiksa litt på vinkele på munnen og det ene øyet i ps. Kanskje jeg skal prøve å gjørehenne litt mindre melankolsk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jepp, dette her er begynnelsen på forsiden til en tegneserie. Hva synes folket? Det er ikke jeg som har tegna, men jeg har fiksa på det i Photoshop. Kritikk? Hva kan endres? Hva er bra? Edit: Sverdet ser litt banan ut, men det er fiksa nå her. 6171993[/snapback] Helt ærlig? Armen og beina var veldig ute av "punkt" og det ser ikke ut som om de står på flat mark. Koppen irriterte meg grenseløst, fordi om toppen hadde vært flat, ville bunnen vært mer bua som det den er på toppen nå. Det er vel mest den til venstre som var "ute av punkt" som jeg liker å kalle det. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Selvfølgelig vil jeg ha ærlige meninger. "Du lærer ved å feile" Men vil det funke å snu på fyren i PS? Eller må hele tegninga tegnes på nytt? Hva annet bør endres? Har forsøkt å fargelegge og skyggelegging. Resultatet: Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 king_of_kong, det ble kult med farger, men skyggeleggingen ble ikke så veldig bra synes jeg.. Lenke til kommentar
Sobye Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Jeg syns det ble konge jeg. Nå er jo ikke jeg noen ekspert på skygger osv, men det duger for meg. Og den koppen er min feil. Det samme med hvordan "han til venstre" står. Syns imidlertid ikke det så så ille ut jeg, sånn han står? king_of_kong: Å tegne den på nytt er ikke aktuelt:P Har mer enn nok å gjøre fra før. Endret 25. mai 2006 av Sobye Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg tok en kjapp "overgang" for å vise hva jeg mener er litt mer korrekt. Jeg kan gi deg PSD fila om du vil se nærmere på det i photoshop. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 En djevel som blir slakta... ble ikke så bra som dragen. Dumme, dumme forum som ikke liker gif Denne dragen ble mye bedre, syntes nå jeg da. Forumet takkler ikke gif Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 inspirert av sånne synstester de har hos øyenlegen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 inspirert av sånne synstester de har hos øyenlegen 6190706[/snapback] Haha nicecram. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Da var jeg ferdig med det lille bursdagskortet til fettern min. Mamma som spurte om jeg ikke kunne lage et... Og et som jeg brukte burn toolet i ps. Hadde jeg hatt bedre tid, ville jeg gjort mer ut av det. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hadde jeg hatt bedre tid, ville jeg gjort mer ut av det. 6191861[/snapback] Hvorfor unnskylder du deg alltid for verkene du lager. Vi sier jo at de er fine hver eneste gang. Og denne gangen er ikke et unntak. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg unnskylder meg vel ikke på den. Brukte rundt en time på greia. Selve motivet ville vel ikke blitt no annerledes, men nå var det litt med tanke på farger osv. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 weee * være gal* Lagde en lite ID til Deviantart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå