Jesper Karsrud Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Det der er jo helt opplagt en dansende superhelt med en revehale i hånden Som står inni en skog av stubber.. På et fjell... Av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hahha! så sant skal det være starta vel med at jeg skulle tegne en person som slår/sparker. Kan ha noe med at jeg hører på litt klassisk musikk at den blei som den blei Jobber med anatomiproblemene mine :3 Lenke til kommentar
ThePatriot Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Dere er virkelig gode å tegne! Jeg vil se flere is-bilder.. =) Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) aah, elsker painr Krigeren tror på reinkarnasjon. Det er derfor han har den tingen forran munnen (og fordi jeg strevde med å tegne en var litt vanskelig å lage bakgrunn uten layers, men den ble helt ok... Endret 24. februar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Helt ærlig... Jeg suger i paint, gjør jeg ikke? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 hihi, ingen som svarer tar det som et dårlig tegn... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ingen vits i å poste så mange ganger på rad Vi har en Edit knapp. Det du gjør feil, er vel at du tegner alt for skissete. Jeg er klar over at det er paint, men uansett. Ikke tenk på bakgrunnen nå, men heller på anatomien i figuren. Jeg øver på det sjøl, og her er en metode som funker ganske fint: Når du tegner en person som står i en eller annen stilling. Tegn det opp i strekfigur først. men husk at du må ha med skuldre, hofte osv. Så tegner du selve "huden" rundt etterpå. Blir så mye bedre skal du se. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Slik mener du? grunnen til at jeg tegnet alle tegningene var at jeg øvde meg på å tegne nr1 men jeg ser at nr2 kansje er den beste... burde vel bli litt mere fantasifull på måten de står på EDIT: også skal jeg skjerpe meg med edit knappen Endret 25. februar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Det er en forbedring. Men om du tegner over strektegningen, blir det mer korrekt. selv om venstre beinet ( for han ) er alt for kort. ser litt ut som om han megahalter. Om det ikke er en stein ellerno han står på. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Han står på en stein Men det bakerste kneet på strekmannen ser litt funky ut... Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 lagde denne på 3 min nå netopp.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 den var ganske fet =) clean and simple, yet satisfying!! men hvilket program brukte du? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Den var ikke verst, men det er et eller annet ved planetene (eller hva det skal forestille) jeg ikke likte. Tror de er et slags kompromiss mellom veldig autentisk og surrealistisk, så du må velge en av de retningene å fullføre dem i. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 lagde det i photoshop. veit det blei litt surr, men lagde kun for å prøveut et par ting Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) lagde denne på 3 min nå netopp.. http://img368.imageshack.us/img368/3118/tisz3uq.jpg 5675304[/snapback] Heftig! ______________________ Laget denne i 3D Studio MAX i dag: Endret 27. februar 2006 av superseven Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Til særoppgaven som skal leveres i morra... Henda skal fikses på... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 kjedet meg en kveld...ja jeg vet det er dårlig som folk øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Noe jeg lagde i painter i datatimen. Etpunkts perspektiv. Ikke helt ferdig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Cel-shading: 5710041[/snapback] Syv-tallet i grillen på grunn av nicket ditt? (= Fin tegning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå