Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo. Jeg skulle gjerne fått noen tilbakemeldinger på noen "ting" jeg har laget.

Først, en avatar av Matthew Fox, kjent fra Tv-serien Lost. Den er laget til bruk på et norsk lost-forum.

fox24wh.jpg

(selv ble jeg ganske fornøyd med den, men skriften ble litt stygg)

Så, etter at bannere ble godkjent på den siden laget jeg et banner.

nyting6cr.jpg

(Ble ikke helt fornøyd, det er laget ut av to bilder. Bilde #1, Bilde #2.

Så er det en wallpaper jeg har laget. Prøvde å bruke noen farger og slikt, så den ikke skulle bli så kjedelig.

Den finnes her.

Tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3

Kommentar på wallpaper:

Synes rødfargen på bilde til venstre ble helt feil. Ser nesten ut som om ho har øyekatar. :p Kanskje prøve med noen lysere farger? evt tone ned rødfargen rundt øynene?

Lenke til kommentar
*quote*

Aiaiai, synes det røde du har hatt i bilde ødlegger alt.

Hvis du bruker Photoshop, anbefaler jeg deg å gå til:

Image > Adjustments > Color Balance.

Gjør dette etter at du har "smeltet" de to bildene i sammen.

Under Color Balance kan du regulere fargene slik at de passer sammen, og kanskje få den effekten du er ute etter.

ED209

Lenke til kommentar
Jeg har ikke lagd noe i Photoshop på lenge nå, men i dag så jeg en ting som jeg fikk inspirasjon fra. Her er bildet:

rowboat21uw.th.jpg

Og her er inspirasjonen :)

5569108[/snapback]

Det første som slo meg når jeg så det bildet var bildet var "Snøstorm på Havet" av William Turner. :)

Edit: leif

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg har ikke lagd noe i Photoshop på lenge nå, men i dag så jeg en ting som jeg fikk inspirasjon fra. Her er bildet:

http://img341.imageshack.us/img341/8972/rowboat21uw.th.jpg[/img

5569108[/snapback]

Det første som slo meg var Wow.....det var ganske kult.

Men så la jeg merke til bølgene for eksempel. At de alle går ut ifra et sentrum. noe som de bare gjør når man kaster en stein eller lignende. Ellers går de som oftes horisontale.....men det er jo bare småting da.

Ellers ser det litt Scene ut. Vil si at himmelen kommer veldig nærme båten som egentlig er i horisonten. Er som settet på the wizzard of oz. Der de klipper rett før lille dorethy møter veggen.

men det var meget kult. :thumbup:

hands down

Lenke til kommentar

rowboat21uw.th.jpg

5569108[/snapback]

Surrealistisk som F. And we like it. :thumbup:

Prøv å gjøre linjene mellom "lufta" og vannet tydeligere. Det ville hjulpet, om du prøver å illustrere slutten på havet.

Lenke til kommentar
Fant ikke noe bedre bilde av bygningen... Det er fabrikksymbolet på veiskiltene her til lands, you know ;)

Fint bilde, men som sagt, dårlig render. Det kan du vel endre lett med noen filters?

5570080[/snapback]

Hånda er lagd i Poser, så jeg må lage den på nytt om jeg skal få gjort noe bra. Regner med at jeg også skal mykne opp kantene litt i Photoshop. Tror du det hjelper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...