Shikaru Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Hva om du lagde mer inni kraniet? Sånn at du så mer at flammene kom litt inni liksom. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Er ikke sikker på hva du mente, men jeg har gjort en liten forandring som jeg tror du hentydet til pluss at jeg har finpusset litt på den. Forresten så syns jeg det har blitt lite trafikk her i tråden, har folk begynnt å bli lei?? Har dere mistet kreativiteten?? Vel vel, her er upgradeversjonen av BurninSkull. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ja, se der ja. blei bedre nå. Hva om du lot flammen gå litt smått ut av øynene og slikt og sirkla rundt hodet hans ( må såklart følge "strømmen" til en viss grad. ) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har kludret litt rundt med Maya nå en stund. 5216418[/snapback] 5236428[/snapback] "Ermm, de var dårlige..", "Ermm, bruke piratkopiert programvare?!", "Ermm, bruke Maya!? ", eller bare generell "Ermm.. "? 5236707[/snapback] Maya=jentenavn. "kludret litt rundt med maya" kan tolkes på forskjellige måter, if you get my drift... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Er tross alt helt ny i 3D-design! Ikke vær så veldig slem med meg da. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Er tross alt helt ny i 3D-design! Ikke vær så veldig slem med meg da. 5251406[/snapback] Kan kanskje trøste deg med at du er myyyyye bedre enn meg i 3D. Har overhode ingen peiling på 3D. Har veldig lyst å lære meg det tho. Har tutorial videoer og linker til nettsider, men like forbanna så skjønner jeg ikke en dritt. Meeen, å tegne, det liker jeg. 2D blir liksom mer naturlig i mine øyne. Edit: Må bare spørre, har tråden dævva? Ingen som poster her lenger jo. Endret 10. desember 2005 av ED209 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Edit: Må bare spørre, har tråden dævva? Ingen som poster her lenger jo. 5275977[/snapback] Skulle gjerne postet noe her, men får pokker ikke til noe med CS2. Håper ASCI poster noe snart, digger bildene hans Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 lagde denne til en amerikansk veninne som er veldig glad i "oatmeal" Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) lagde denne til en amerikansk veninne som er veldig glad i "oatmeal" 5277689[/snapback] Hehe, har du fått noen tilbakemeldinger på den fra henne? Var det for å mobbe henne litt at du lagde den? Har fått litt kreativitet tilbake igjen etter en god stund med idèløshet. Har postet dette bildet før, men nå har jeg forandret på det så det fikk råere effekt. Tilbakemeldinger hadde vært fint. Både negative og positive. Destroy ED209. Endret 11. desember 2005 av ED209 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 lagde denne til en amerikansk veninne som er veldig glad i "oatmeal" 5277689[/snapback] Hehe, har du fått noen tilbakemeldinger på den fra henne? Var det for å mobbe henne litt at du lagde den? Har fått litt kreativitet tilbake igjen etter en god stund med idèløshet. Har postet dette bildet før, men nå har jeg forandret på det så det fikk råere effekt. Tilbakemeldinger hadde vært fint. Både negative og positive. Destroy ED209. 5279680[/snapback] hun sa YUM!! *eats awsome! lovelove this hehe :!: ________ den var kul! sånn terminator effekt Men de prosent greiene, kanskje det burde stå hva det er prosent for, "health 78%" osv.? bare et froslag . ellers var den kjempebra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 btw; regga meg på designsiden (mest for morro) Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) btw; regga meg på designsiden (mest for morro) 5280336[/snapback] den var kul! sånn terminator effekt Men de prosent greiene, kanskje det burde stå hva det er prosent for, "health 78%" osv.? bare et froslag . ellers var den kjempebra 5280249[/snapback] Neh, var mest en test jeg hadde av en tutorial (TV scanlines) for å se om det funka å lage night google- look. Ble ganske fornøyd med skyggeleggingen og den grønne effekten. Alt det andre var bare for å fylle opp så det ikke så så tomt ut. Endret 11. desember 2005 av ED209 Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen kreasjoner: Liker tilbakemeldinger. For mere skidt, se deviantart i signaturen. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 kan du fikse bildene så kansje jeg kan gi tilbakemelding Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 *Fylle opp pga 14 tegnregelen* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 kan du fikse bildene så kansje jeg kan gi tilbakemelding 5285044[/snapback] Det var rart... Jeg her ikke fjerna de jeg. Uansett. Koselig om noen gidder å ta en titt innom deviantarten miin (i sig). Der er alle bildene.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Prøvde meg med Photoshop i går. Det første jeg noensinne har laget der finner dere her: http://img211.imageshack.us/img211/5856/mreko0cl.jpg Noen tilbakemeldinger..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Her en en samling av mine verk: http://www.thephreak99.com/galleri/adobe.php Kommer til å oppdatere denne siden litt utpå ettemiddagen med dem siste jeg har mekka. Personlige favoritter: http://www.thephreak99.com/galleri/images/...ilightWorld.jpg http://www.thephreak99.com/galleri/images/...h%20(Small).jpg http://www.thephreak99.com/galleri/images/...dobe/forest.jpg http://www.thephreak99.com/galleri/images/...2%20(Small).jpg Samt et par til som kommer ila dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Prøvde meg med Photoshop i går. Det første jeg noensinne har laget der finner dere her:http://img211.imageshack.us/img211/5856/mreko0cl.jpg Noen tilbakemeldinger..? 5291811[/snapback] Vist det er første gangen i PS så er jeg imponert. Ville forandra litt på fargen til det midterste layeret (dvs den utgaven av Eko som er i midten) Synes han ser litt for hvit/lys ut i forhold til dem andre to bildene av han, pluss overgangen mellom den midterste og den til venstre er litt skarp. Kanskje tone den litt ned? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Her er noen tegninger som jeg har drodlet i timen. Er langt i fra bra, men syntes de kanskje var litt "artige". Tegning nr.3 er tegnet under en norskfremføring og reflekterer vel ganske bra hvordan jeg følte meg da. Tegningene er digitalisert via et digatlkamera så kvaliteten er ikke allverdens, og de ser mye bedre ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå