Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAAAAAARGH!!

Nå er jeg skikkelig misunnelig Ubernabben. Du har lånt akkurat det kameraet jeg har lyst på.

Skal kjøpe snart, men jeg ser meg ikke råd til mer enn D50'en. Har en filleonkel som er fotograf, og han har et slikt som du har brukt.

Han mente at til hobbybruk ville et D50 være bra nok, og jeg har sjekket prisen på de og de ligger faktisk under Canon 350D i pris.

Grunnen til at jeg vil ha Nikon framfor Canon er pga. at de har bedre kvalitet på linsene sine.

http://bjerrang.no/ Onkelen min sin side.

Ontopic: Syns det første og det siste bildet var best. Spesielt det første hvor man kan se vannet helt klart med luftbobler inni. Suverent bilde. :thumbup:

Lenke til kommentar

Woho Dobbelpost!

Poster med et bilde som er lett og lage. Du lager sort bakgrunn. Lager en hvit stripe. Bruker wind. Bruker filter: Polar cordinates.Da vil du få et bilde som dette. Kan også settes en type "flare" i midten og da får de en bedre utgave av en eksplosjon...

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar

skate4life: Neida. Meningen med denne tråden var at de som føler for å vise fram sin kreativitet kan legge ut sine bilder her. Det være seg tegninger, digitale bilder, foto og alt annet som man måtte klare å koke ihop.

Selv liker jeg å lage manipulerte bilder, spesielt fotografier. Det er bare fantasien som setter grenser.

Så hvis du har noe å bidra med, legg det ut her. Alle kan bidra.

Edit: Ordboka på Startsiden.no ble visst overbelastet. :p

Skal skrive litt mer senere.

Endret av ED209
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...