fargoth Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 15-sekunders flammebilde: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Tøft fargoth. kan du gjøre den til en avatar, å skrive Shikaru under ? vil bare se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 meg med rare øyne (hater 14ords regelen) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Har sikkert postet den før her, men denne er jeg stolt av Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 men denne er jeg stolt av 5069327[/snapback] Hvorfor? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 men denne er jeg stolt av 5069327[/snapback] Hvorfor? 5069893[/snapback] Å hold kj'ft! Han er fornøyd med den fordi han sikkert brukte litt tid på den, og han fikk den slik han ville, ikke slik du ville. Jeg synes den var bra laget. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Feiler det deg æ? Mente det ikke som at det ikke var noe å være stolt over. Lenke til kommentar
lubb Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Netopp ferdig med quake 4, ble litt inspirert og måtte tegne en strogg, mer i quake 2 stil... Ikke ferdig med bildet, får se om jeg gidder å gjøre noe mer med det, siden selve motivet ikke ble så bra... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Tøft fargoth. kan du gjøre den til en avatar, å skrive Shikaru under ? vil bare se hvordan det ser ut. 5059234[/snapback] Jeg kan da prøve, om ikke annet. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 men denne er jeg stolt av 5069327[/snapback] Hvorfor? 5069893[/snapback] Å hold kj'ft! Han er fornøyd med den fordi han sikkert brukte litt tid på den, og han fikk den slik han ville, ikke slik du ville. Jeg synes den var bra laget. 5070883[/snapback] Feiler det deg æ? Mente det ikke som at det ikke var noe å være stolt over. 5072327[/snapback] Synes den var godt laget utifra at jeg begynnte med photoshop dagen før. Du mente det sikkert ikke frekkt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 Laget denne i 3D Studio MAX i dag: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lubb, hvilket program bruker du som smoother ut brushen så fint? Lenke til kommentar
lubb Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Lubb, hvilket program bruker du som smoother ut brushen så fint? 5082677[/snapback] Bruker Photoshop cs, men jeg bruker trykkfølsom penn da. Gjør litt om på brushene i forhold til om jeg skal fargelegge eller tegne også. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Og det å tegne med airbrush skader vel heller ingen? En liten airbrush gir mer naturlige linjer enn med en hard brush, synes jeg... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 De som er flinke, kan godt få lov å fargelegge tegningen etter som de vil Håret er gul-blondt. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 (endret) Jeg hater pixels, for meg er det kun vektorgrafikk som gjelder Er en skisse jeg har tegna, deretter digitalisert i illustrator.. Sikkert ingen som liker den men EDIT: Leif er gått hjem nå Endret 31. oktober 2005 av Faris Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg hater pixels, for meg er det kun vektorgrafikk som gjelder Er en skisse jeg har tegna, deretter digitalisert i illustrator.. Sikkert ingen som liker den men EDIT: Leif er gått hjem nå 5088091[/snapback] HA! glemt hva hu heter, men det er hu kjærringa fra FMA Du har herma btw. Har wallpaper som hu står sånn på. Nice though. orka o fargelagt min over? om du fikk til. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Ahh, flere som liker vektor her, ja! Synes tegningen blir litt flat, selv til å være manga... Trenger litt mer skygger og høylys her og der.. Nå vet jo ikke jeg hvordan stilen egentlig er, men det pleier å være litt grove skygger i de fleste manga- og animeserier. Jeg har i hvertfall aldri sett noen serier som ikke har skygger Lenke til kommentar
Faris Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg hater pixels, for meg er det kun vektorgrafikk som gjelder Er en skisse jeg har tegna, deretter digitalisert i illustrator.. Sikkert ingen som liker den men EDIT: Leif er gått hjem nå 5088091[/snapback] HA! glemt hva hu heter, men det er hu kjærringa fra FMA Du har herma btw. Har wallpaper som hu står sånn på. Nice though. orka o fargelagt min over? om du fikk til. 5088490[/snapback] Ja det er en kjerring fra Full Metal Alchemist, men jeg har faktisk tegna det selv.. er ikke noe flink til å tegne, så jeg har nok herma etter den wallpapern ja.. men har ikke klippet og limt rett inn.. EDIT: Kan sikkert fargelegge over din, men har en helvetes stor skoleoppgave som jeg må gjøre ferdig først Endret 1. november 2005 av Faris Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 2 av jentene jeg kjenner ville at jeg skulle mikse noe for de. Så derfor fant de fram de mest jævelige bildene de fant og ga de til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå