riktig Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) *Inspirert av (Les: Hermer etter) ASCIWhite* Bilde av en kompis. Edit: Skal jobbe mer med det og få det til å se ut som virkelige sprekker i huden. Endret 4. oktober 2005 av SirMaximus Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Lagde denne helt selv *stolt* Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Har hermet litt etter King's Quest VI med denne: Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Wallpaper... Striper faktisk Ligne litt på vann kanskje? Endret 5. oktober 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 denne tokk litt tid (bildets dårlige kvalitet skyldes at jeg har forminsket det litt mye Digger cel-shade bilder!! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wallpaper... Striper faktisk Ligne litt på vann kanskje? Den første der var kjempefin. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wallpaper... Striper faktiskhttp://img339.imageshack.us/img339/6766/stripes36me.th.png Tenker hele tiden appelsin når jeg ser den der i liten versjon! (Ikke ta det ille opp.) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Wallpaper... Striper faktiskhttp://img339.imageshack.us/img339/6766/stripes36me.th.png Tenker hele tiden appelsin når jeg ser den der i liten versjon! (Ikke ta det ille opp.) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Post-apokalyptisk jordklode: Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Rasket sammen et lite anaglyph, siden jeg fant brillene mine... Anorektisk mann.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Så hvis du tar på 3D-briller blir bildet tredimensjonalt? Fett... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 I forregårs skulle jeg lage 3D bilder etter at jeg fant en guide på nettet. Fant slikt gjennomsiktig farget papir, men hadde seff bare rødt liggende. Er det mulig å lage 3D med bare rødt Sikkert ikke ? Og så litt som har med emnet å gjøre: Hvilke programmer bruker dere når dere lager de bildene av mennesker og natur ? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Fant slikt gjennomsiktig farget papir, men hadde seff bare rødt liggende. Er det mulig å lage 3D med bare rødt Sikkert ikke ? Går vel dårlig. Poenget er jo et en ser et bilde med venstre øye, og et annet bilde med høyre øye. Rødt glass blokkerer grønt/blått/cyan i bildet, mens grønt/blått/cyan glass blokkerer rødt. Har du bare det ene glasset vil du se begge bildene med det ene øyet, og det vil ødelegge det meste av effekten. Du kan jo lage et "blingsebilde", da. Plasser bildene ved siden av hverandre, venstre øyes bilde til venstre for parallell, eller til høyre for "crosseye".. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hadde litt tid til overs nå, og gjorde en morsom greie. Originalen: Lenke til kommentar
lubb Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) En stund siden jeg har bidratt med noe her, så jeg får poste denne orken . Er ikke ferdig med den enda, men det er hvertfall en begynelse.. Brukt en time til nå. Endret 10. oktober 2005 av lubb Lenke til kommentar
zokra Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 mye imponerende arbeid her *abonnere på tråden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå