Shikaru Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) En skolesketch En til Endret 1. oktober 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 "Cell Shading". Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 En skolesketchEn til Konge! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) En skolesketchEn til Ser du etter andre tegninger når du tegner, eller har du gjort det så mange ganger at det ikke er noe problem å impovisere ? Endret 2. oktober 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 De der 2 har jeg ikke sett etter noe. men jeg husker av og til visse detaljer på bilder, og bruker det ikkesant. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 denne tokk litt tid (bildets dårlige kvalitet skyldes at jeg har forminsket det litt mye Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) edit: alt er laget selv Endret 2. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 denne tokk litt tid (bildets dårlige kvalitet skyldes at jeg har forminsket det litt mye Imponerende! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mustangen til LIRS ble bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 ny en. tokk ikke så lang tid Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 la meg gjette, du tar en bil, lager nytt layer, tegner over, unlocker background, fjerner background? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) la meg gjette, du tar en bil, lager nytt layer, tegner over, unlocker background, fjerner background? hehehe gjorde nokk det, men det tar lang tid alikevel. hvis noen tror jeg har tegnet dette for fri hånd tar de feil ps: bildene jeg har brukt har jeg tatt bilde av selv Endret 3. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 la meg gjette, du tar en bil, lager nytt layer, tegner over, unlocker background, fjerner background? hehehe gjorde nokk det, men det tar lang tid alikevel. hvis noen tror jeg har tegnet dette for fri hånd tar de feil ps: bildene jeg har brukt har jeg tatt bilde av selv men fine bilder er det! du er flink Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva er det ?? Hehe, nice tegning :!: Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 :shrug:http://img360.imageshack.us/img360/7210/car7ed.jpg Jaguar er konge bil. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva er det som er galt med den tegninga Gohan? Den var nesten tøffere fordi den var mer sketchy. Tøff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå