Andeplane Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 Jeg har laget et bilde slik jeg tror det kan se ut på mindre enn kvarkenivå. Masse lys og strenger. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. mai 2005 Del Skrevet 17. mai 2005 (endret) Min siste kreasjon EDIT: Altså en liten parodi på de skiltene som er klistret opp på diverse bosspann. Endret 17. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Hei Jeg prøver meg på en litt "cleanere" wallpaper nå, men har stanset. Er det noen som har no forslag til (eventuelt) hva jeg skal slenge på dette bildet, mer av noe, mindre av noe? Hva som helst Edit: Leif Endret 20. mai 2005 av bror_bror Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Lagde en Wallpaper Min andre. Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei, bare en liten manip Forslag på forbedring? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Her er min siste kreasjon. Det er ikke et digitalt bilde, men en blyant-tegning som jeg har stilt ut på kunst og kulturuka "Blått til kyst" her på Nesna. Tegningen er et symbol for moder jord eller fruktbarhet om du vil. Tegningen ble solgt første dagen av utstillingen.. Endret 20. mai 2005 av Vultur Gryphus 2 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg misunner tegenkunnskapene dine sykt...... Har aldri kunnet tegne jeg........ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Likte virkelig godt det bildet Vultur Gryphus Her er en liten frosk ei på msn ba meg lage >_< Min aller første frosk ( zombi frosk ) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Fin frosk! Slenger med en kreasjon til! Bildet har et klart "peace and love" budskap og har klare referanser til tattoo art. Dette bildet er også utstilt på kunst og kulturuka Blått til kyst. Bildet er tegnet med kullstift. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 med kullstift er det riktig bra ^^ Har prøvd kullstift før, og det er ikke så lett som det ser ut som. Kanskje det bare er min mening, men det bildet mangler bittelitt følelse. Men det er jo peace and love, så da var det kanskje litt meninga Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vel, bildet har ganske mye symbolikk i seg selv om det er kanskje er litt enkelt i oppbyggingen, synes selv at det det har bra med følelse, men det kan virke litt "lett" ved første øyekast.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 var det med at det virka litt lett jeg mente. men er alikevell fin dybde Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hmm... Ryddet litt i gammelt rusk.. og fant noen bilder jeg laget i photoshop for en stund siden. Hvis de virker litt "genererte", er det fordi de er bygget opp med gjentatt bruk av makro-funksjonen i photoshop. Ganske gøy å leke med. En slags mellomting mellom genering av bilder ( gjennom fraktal-programmer ) og det å rote rundt med filter i photoshop. Min personlige favoritt er "darkblue.jpg", men jeg er kanskje litt for glad i blått. Døm selv.. beyblade.jpg darkblue.jpg candy.jpg scary.jpg inkspot.jpg lightning.jpg twirlyblue.jpg silver2.jpg Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 http://www.deviantart.com/view/14113024/ Lagde dette for en god stund siden, er egentlig ikke noe jeg er stolt over. Var et 10 minutters arbeid. Jeg hadde mange pågående vektor-prosjekter men så mista jeg alle filene med en feil under en formatering. Er egentlig ikke noe vits i å gi meg kritikk på den, jeg har ikke .psd filen uansett så jeg får ikke endret på noe og jeg har heller ikke planer om det. Om dere vil se mer av meg (av en merklig grunn) så titt ivei, det meste ligger på deviantART Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 bilder/vektor/stor/d.jpg bilder/vektor/stor/c.jpg nr.2 er best i 1024x768 oppløsning. da fyller den hele skjermen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mitt siste "verk". Hva er det laget i? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Mitt siste "verk". Hva er det laget i? 3D Studio Max. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 sånn kjedeseg tegning. veldig mye feil, og anatomien er helt skrudd men who cares Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) nr.2 er best i 1024x768 oppløsning. da fyller den hele skjermen Åssen har du planer om å få til det når bildet er 1000 x 2400 veit ikke jeg helt, men jeg får det til ikke til! hehe bror_bror: finger-dråpe-bildet ( ) Du kan få det til å se mer ekte ut! få bildet du har limt inn til å gli bedre inn med fingeren. nå ser det ut som det er en fast gjenstand som ligger oppå fingeren! men slettes ikke ille! likte det veldig godt! Eller: kjempe masse tøft her! (ikke minst BRA) keep up the good work! Endret 7. juni 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå