Thom Merlin Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Nå har jeg tegnet enda et bilde. Tegna for hånd med blyant. Deretter scannet farvelagt og redigert i photoshop Si hva dere synes, jeg ble fårnøyd med resultatet(hvertfall sammenlagt med de andre tegningene jeg har lagt ut her på tråden) Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hun hadde kanskje litt stor rumpe, men ellers ser det veldig bra ut Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 var jo kjempe fin, men hadde blitt heilt topp vis rompa hadde vert litt mindre å pattan litt større Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Beste hittil var jo helt klart denne: En enkel stroke kan gjøre teksten mer leselig: http://img288.imageshack.us/img288/1601/stroke1qp.jpg Han sitter med PSD filen min han da, den djevelen.. Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg var dum nok til å sende han filen. Jeg skal lage den selv! Edit: Bra laget Thom Merlin Endret 11. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Takker for alle tilbakemeldinger, fint at dere likte det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Litt stort hue, men veldig fin. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 har prøvd meg litt i photoshop Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Lagde en slags robot. Vet ikke hva den er inspirert av, har bare sett et "robothode" som var litt likt det jeg lagde. EDIT: Faktisk lagd i Paint. Hvis noen har lyst kan de gjerne lage den litt mer sprudlende ved å legge til noen farger? Noen? Endret 13. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Alt for små bein der, men det fikser jeg etterpå. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hehe, blei inspirert av noen bilder tidligere her, og bestemte meg for å lage noe i ms paint. Dog, la till msudgefilteret i Photoshop. "Robotmannen over Tromsø i høstregn": Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis noen har lyst kan de gjerne lage den litt mer sprudlende ved å legge til noen farger? Noen? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 HJELP! Kan noen lage et banner på 600x300 hvor det skal stå "TogenCandy!" Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis noen har lyst kan de gjerne lage den litt mer sprudlende ved å legge til noen farger? Noen? Fantastisk! Tenkte på noe slikt! Kjempetøft Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 HJELP!Kan noen lage et banner på 600x300 hvor det skal stå "TogenCandy!" "Selvgjort er velgjort" heter det. Se under denne tutorial'n og se om det ikke er noe du klarer å lage selv. Mener de bildene du har lagt ut her kvalifiserer deg til å fikse en slik selv. Prøv da vel, og legg ut resultatet her så vi kan vurdere det. Det hadde vært det beste ville jeg tro. Lykke til. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hmm.. det ble ikke så verst likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå