InsertNumLock Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Paint bilde Bruker du noe form får tegnebrett eller ? For vist du har tegnet det det med musa har du sykt skillz. Edit: Ikke misforstå, jeg sier ikke at du ikke har skillz vist du har brukt brett Endret 6. september 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Paint er ikke så gærnt som folk vil ha det til. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 jo når det gjelder redigring av bilder osv Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Tenkte å mekke litt på avtaren min FØR ETTER Lenke til kommentar
lubb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Paint bilde Bruker du noe form får tegnebrett eller ? For vist du har tegnet det det med musa har du sykt skillz. Edit: Ikke misforstå, jeg sier ikke at du ikke har skillz vist du har brukt brett Brukte tegnebrett ja.. Men når jeg bruker paint så er det ikke så stor forskjell om jeg bruker brett eller mus.. Greit å bruke paint til å tegne med når du bare har lyst til å skisse litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Fikk ide fra Lubb og lagde en painttegning før jeg dro på skolen i dag rakk ikke gjøre ferdi bakgrunnen, så får ikke posta før jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Her er da paint tegninga mi fra i morges :\ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har du ved et uhell redigert bort "skospissen" på venstrefoten, eller skal bildet være sånn? Vet ikke om man kan kalle den skospissen for hæl, så jeg kaller den skospissen for øyeblikket. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har du ved et uhell redigert bort "skospissen" på venstrefoten, eller skal bildet være sånn? Vet ikke om man kan kalle den skospissen for hæl, så jeg kaller den skospissen for øyeblikket. ser ut som bildet jeg la oppå har dekt til eller no sånt.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Min første modell med "Cell Shading". Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Lagde denne for 1 1/2 år siden tror jeg Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) har et spørsmål til dere som style biler på Ps hvordan senke bilen? bare merke dere selve kaoserie med magic wand? kan noen kansje lage en TUT av hvordan man style en bil ? som innholder skifting av felger, sode vinduer , klistermerke på dørene,senking osv.. tru mange hadde blitt veldig takknemelige fikset leifene TUT = tutorial Endret 8. september 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 senking tut Har vorte spurd om før... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 senking tut Har vorte spurd om før... du trenger ikke å qute et innlegg fler sider bak.. dessuten er det faktisk nyttig for folk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Quota berre for å få med linken. Meinte ikkje å vere uhøfleg, og heller ikkje at det ikkje er nyttig. Edit: Litt mange quotes... Endret 8. september 2005 av incanus Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 takk for svar min første styla bil var til ei vennine Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Sota rutene og satt inn gitter...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå