Sirslask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Kan noen lage et bilde til meg helst litt stort (skal brukes som bakrund) det må være alle farger som spinner inn i en sirkel og et peace tegn i midten BTW:noen som vet hvordan jeg kan få instalert photoshop har cdn men har ikke cd-keyen Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 finnes vel 3 måter.... 1. lete etter cd key'en 2. kjøpe ny(tviler sterkt på du har råd/gidder siden prisen er vel rundt 6k) 3. har vel ikke lov å snakke om det her på forume menne lasteprog Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 finnes vel 3 måter.... 1. lete etter cd key'en 2. kjøpe ny(tviler sterkt på du har råd/gidder siden prisen er vel rundt 6k) 3. har vel ikke lov å snakke om det her på forume menne lasteprog skulle ha gått ann å fått kjøpt noen billige "hobby" versjoner for privatpersjoner Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 mekke litt avatar Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 en til: laget for en kompis Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) en til litt mye lys kanskje? Endret 5. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Krik Gressvik Er ett utkast til en banner jeg skal ha på en hjemmeside. Endret 5. september 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Kan noen lage et bilde til meg helst litt stort (skal brukes som bakrund) det må være alle farger som spinner inn i en sirkel og et peace tegn i midten Noen som kunne fixe den for meg eller. HAHA LOL jeg utforskt litt på cdn og fant cd keyen men da jeg skulle bruke de var de 3 siste tallene kodet og jeg gidder ikke å gjette meg fram EDIT: dumme naive mikkel kan ikke skrive Endret 5. september 2005 av Little slask Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Ojojojojoj, nå er det mange som kommer til å mostre. Flare er visst bannlyst blant PS brukere. Ellers er de greie som avatar, men ikke noe annet. Blir litt i kjedeligste laget. Prøv å lage noen bakgrunner (uten flare). Søk på google etter Photshop tutorials og se om du ikke finner noe du liker. Var slik jeg lærte å bruke PS. For 1,5 år siden kunne jeg ikke en pøkk med PS, men nå føler jeg meg ganske trygg og det er bare morro å holde på. Her har du en meget bra side. Er ikke bare PS, men alt mulig snacks. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Her har du en meget bra side. Er ikke bare PS, men alt mulig snacks. stas side? eller så har man jo denne siden også Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 finnes vel 3 måter.... 1. lete etter cd key'en 2. kjøpe ny(tviler sterkt på du har råd/gidder siden prisen er vel rundt 6k) 3. har vel ikke lov å snakke om det her på forume menne lasteprog skulle ha gått ann å fått kjøpt noen billige "hobby" versjoner for privatpersjoner Det går utmerket! Den heter Photoshop Elements. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 finnes vel 3 måter.... 1. lete etter cd key'en 2. kjøpe ny(tviler sterkt på du har råd/gidder siden prisen er vel rundt 6k) 3. har vel ikke lov å snakke om det her på forume menne lasteprog skulle ha gått ann å fått kjøpt noen billige "hobby" versjoner for privatpersjoner Det går utmerket! Den heter Photoshop Elements. Det er den jeg har Elements 2.0 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tegnet denne tegningen i dag. Misliker både Kerry og Bush. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Bra tegning superseven! Nå kommer jeg med ett bidrag. Har i hovedsak fulgt en tutorial, men viket litt unna når det gjelder farger og noen andre småting. Ble fornøyd med resultatet Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Bra tegning superseven! Nå kommer jeg med ett bidrag. Har i hovedsak fulgt en tutorial, men viket litt unna når det gjelder farger og noen andre småting. Ble fornøyd med resultatet *Wake up thread* kult Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Nå her jeg lagd et bilde hva syntes dere? Syntes selv det ble stilig Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) hey må holde tråden i live:P er nybejynner når det jelder PS syns det ble et slags kunstverk jerne komentarer! Endret 6. september 2005 av Cheese_king Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Paint bilde Ikke verst! Endret 6. september 2005 av superseven Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Paint bilde Ikke verst! Den ble jo dritbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå