Shikaru Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 (endret) tegna litt utenom det jeg gjør på jobb så kan faktisk legge ut noe. er ikke helt ferdig med linearten enda trur jeg. skal finne ut av mer nøyaktig hvordan bakgrunnen er seinere. trykk på link for stort bilde http://www.majhost.com/gallery/Shikaru/Art/reward_christmas_special_002.jpg Endret 6. desember 2012 av Shikaru Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 (endret) Puslet litt med Maya 2013 Learning Edition i det siste. Har planen om å bruke tid i jula på å starte med tutorialer, men endte nå opp med starten på en stue. Det er work in progress.. Edit: glemte å legge ved bildet. Endret 15. desember 2012 av Håvard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 16. desember 2012 Del Skrevet 16. desember 2012 ^^^ ikke værst til å være nybegynner. Persolig hater jeg Maya gui foretrekker Max. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Dette er nok ikke originalt arbeid dessverre, men litt tracing jeg har gjort for å bli bedre med pen tool i Illustrator. Jeg fant et kult bilde jeg kunne tenke meg å henge på veggen, men fant ingen versjon i høy oppløsning, så jeg tenkte jeg kunne bruke det som en unnskyldning for å lære mer. Det øverste bildet er originalbildet, og den nederste er min (betydelig mer høyoppløste versjon). Det mangler fortsatt gradient, skygger og glow, men dette er ting jeg fortsatt ikke har lært meg. Det jeg er mest fornøyd er hvordan jeg fikk til gatelyktene som ett element hver. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Her er bachelor filmen jeg har jobba med noen andre i litt under et år omtrent. designa en haug av karakterer, og animert en hel haug også. om dere har omtrent 9 minutt, så ta en titt 7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 (endret) Bigbangpost igjen, men fikk vinylen og CD-en i dag og produktet ser fantastisk ut. Har gjort cover, booklet (kulltegninger og fotografier) og alt annet av artwork. Bigbang - The Oslo Bowl. Kommer i mars. Kjøp Slenger med mitt siste stilleben av kjøkkenbenken etter en moderat pølsefest. 75 minutter. Endret 14. februar 2013 av niko. 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Her er bachelor filmen jeg har jobba med noen andre i litt under et år omtrent. designa en haug av karakterer, og animert en hel haug også. om dere har omtrent 9 minutt, så ta en titt https://vimeo.com/58179094 Jeg glemte helt å si dette da jeg så den, men den er ekstremt kul! Jeg elsker stilen. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Driver å lager en liten kortfilm med noe visuelle effekter i. Her er et skip, mer bestemt Atlantis fra Stargate Atlantis, som flyr over noen trær. Noen som har noe å si? Tar gjerne imot tilbakemeldinger Endret 12. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Danek Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 ser ut som screencap fra en film. Dersom du vil gjøre det til et ene stående stillbilde så burde du fjerne treene til siden, akkurat som ufoen står over en klaring. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Her er bachelor filmen jeg har jobba med noen andre i litt under et år omtrent. designa en haug av karakterer, og animert en hel haug også. om dere har omtrent 9 minutt, så ta en titt Dæven, den var bra! Respekt, mester!! Endret 12. mars 2013 av Trondster Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) ser ut som screencap fra en film. Dersom du vil gjøre det til et ene stående stillbilde så burde du fjerne treene til siden, akkurat som ufoen står over en klaring. Takk for feedback! UFO? Det er jo selveste Atlantis Skal huske på å kutte bort noe greiner hvis jeg vil ha det til et stillbilde, men nå er det bare å få animert galskapet. Her er bachelor filmen jeg har jobba med noen andre i litt under et år omtrent. designa en haug av karakterer, og animert en hel haug også. om dere har omtrent 9 minutt, så ta en titt Det der var fett! Endret 12. mars 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
me1 Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) bare noe jeg lagde på gimp;) var 15 når jeg lagde dissee, så de er ikke akkurat noen mesterverk;) hehe Endret 12. mars 2013 av me1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 Tegnet en tegning: Som jeg deretter farget digitalt i Photoshop: Synes dog ikke fargelegging ser helt "naturlig" ut, altså håndfarget/-malt. Noen som har tips? 4 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 (endret) trur det har noe å gjøre med values, fordi svart-hvit tegninga di var fet! gresset er alt for mørkt f.eks i forhold til den uten farger. du burde nesten bare beholdt den i svart-hvit fordi den rocker. en ting dog er å prøve å konstruere ting litt mer. anatomisk ihvertfall. armene er veldig små og blir tynne, og det samme med beina. kanskje jeg pirker litt, men. edit: og takk for all ros på filmen min, regisørene på filmen min (sier min, sia vi har jobba like mye på den alle på gruppa sånn ca) holder på med en kickstarter nå. del den videre om dere syns den er fet. de skal lage en tvserie basert på filmen og universet. da får jeg jobb også etter filmen jeg jobber på nå Endret 14. mars 2013 av Shikaru Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Glemte det her litt bort. Takk for tips, Shikaru! Har endel å gå på med anatomi. Har dessverre tegna veldig lite de siste åra. Kul gif btw! Håper vi får se en helaftens film etterhvert! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 neste år kommer filmen jeg jobber på ut på kino, om det gjelder. snakker om anatomi så liker jeg hvor sjuuukt lavt jeg tegna knæra på han ene ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå