kandinsky Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Siste jeg har gjort som er av relevans. Tegning til Bigbang-poster i forbindelse med deres nye album og Spektrum-konsert. 9 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Er det den offisielle plakaten? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Med mindre jeg har posta en tidligere versjon uten vilje nå, så er dette den offisiele posteren i forbindelse med deres nye album og Spektrum-konsert, ja. Hvordan det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er stilig at du lager plakater til et såpass stort band! 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 jeg syns jeg kjente igjen kunstnern når jeg så den på vg tidligere i dag ja! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Jeg har lyst på en ny bakgrunn på den ene dataskjermen min til minne om en i familien. Jeg lufter det her, i tilfelle noen har lyst til å ta utfordringen. Jeg kan også si at jeg gjerne vil gi en 50-lapp i motivasjon om det trengs Viktige elementer: En som sitter i en hammock (http://www.adressa.n...ve/hammock1.jpg) og røyker en sigar. Gjerne la mannen være i svart, og hammock i svart, men med en tydelig sigar (røyk som kommer ut eventuelt). Helst skal solnedgangen skje med utsikten over et hav. Ellerså vil jeg bare at dere skal leke, dette er kun symbolsk. Om dette er helt urimelig å spørre om, så beklager jeg. EDIT: at han ser utover utsikten, og mannen trenger ikke være gjenkjennelig, og kan ses bakfra. Hammocken trenger heller ikke ha tak, men jeg liker konseptet. Endret 23. oktober 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Siste jeg har gjort som er av relevans. Tegning til Bigbang-poster i forbindelse med deres nye album og Spektrum-konsert. Kom igjen da! Det er lov til å være litt kry! Grattis med bra arbeid! 4 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Et av mine første forsøk på CGI Integrering Brukte After Effects CS6 og 3DS Max for å få til dette. Er også ute etter tilbakemeldinger! Neste steg blir å integrere i en live video, blir spennende. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 syns ikke den flaren funka. ødela litt illusjonen sia den ikke påvirker noe rundt seg og virker veldig sterk. er det noen grunn til at du plasserte den akkurat der? er det en frame fra den videoen du nevnte? spent på å se det. sjøl har jeg jobba masse på ting, men har ikke lov å poste noe som helst før det kommer ut. har fått jobb fra neste år av på en tegnefilm da. det blir spennende men kan ikke vise noe av det før om lang tid. nedtur med animasjon Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 (endret) Det har du rett i, fikk gode tips fra indietalk.com folka om hvordan forbedre det Det er bare et stillbilde. En live video blir neste steg å prøve når jeg har fått teken på det. Endret 15. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. november 2012 Del Skrevet 17. november 2012 Jeg har begynt å sette meg litt inni Photoshop i det siste, og så nå måtte jeg prøve ut en litt vanskelig form (for meg i hvert fall ). Ikke akkurat kreativt, men jeg ble nesten fornøyd. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) OVER: Synes du gjorde det bra, jeg tror det er en fingerring, er det det? MITT: Dette ligger ute på deviantart btw, lagde det med GiMP. Ble inspirert av det mørke og creepye snikespillet Velvet Assassin Endret 22. november 2012 av Epic Score Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det er nok en snusboks, tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg har begynt å sette meg litt inni Photoshop i det siste, og så nå måtte jeg prøve ut en litt vanskelig form (for meg i hvert fall ). Ikke akkurat kreativt, men jeg ble nesten fornøyd. Du må endre litt på teksten. (CTRL+T tror jeg det var.. Free transform, let etter det om ikke. Har ikke brukt photoshop på et års tid) Hvordan teksten skal se ut på toppen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Ja jeg slet litt med teksten, men klokken nærmet seg halv 5 på natten så jeg slo meg til ro med et halvferdig resultat. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Noe raskt arbeid jeg gjorde for Bigbang/Warner: http://p3.no/musikk/videopremiere-big-bang/ 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Stilig! Hvordan endte du egentlig opp med å jobbe med Big Bang? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Som ved alt annet frilansarbeid, så får man jobber ved å gjøre jobber. Kontakter, nettverk, kall det hva man vil 2 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen her som kan anbefale en gruppe på facebook hvor man diskuterer alt som har med produksjon av kunst og annet kreativt? Trenger et sted hvor jeg kjapt kan poste alle de dumme spørsmålene mine Nå lurer jeg f.eks. på hvor jeg kan få kjøpt klipsrammer i størrelsen 60x80cm. Fikk et tips om IKEA men finner ikke noe når jeg søker på siden deres. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Noen her som kan anbefale en gruppe på facebook hvor man diskuterer alt som har med produksjon av kunst og annet kreativt? Trenger et sted hvor jeg kjapt kan poste alle de dumme spørsmålene mine Nå lurer jeg f.eks. på hvor jeg kan få kjøpt klipsrammer i størrelsen 60x80cm. Fikk et tips om IKEA men finner ikke noe når jeg søker på siden deres. http://www.kunstnerutstyr.no/KLIPSRAMMER.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå