Tonickup Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 hehe, skal ha det i bakhodet til neste gang Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Var noen som ville prøve seg ja, tusen takk for det Skal prøve å svare etter beste evne: Laga en av meg selv. Er litt sent, så jeg orket ikke å være så veldig nøye. CurSe: Var det noe slikt du tenkte?? ED209 Det bildet der ble ganske kult egentlig, kanskje det blir en smule overkill å gjøre om halve ansiktet til en T800? Likte tanken på at kun øyet ble omgjort eller noe sånt. en rask en: Tonickup Det første bildet var ganske kult, selv om terminatordelen av bildet var litt vanskelig å se. Trodde jeg skulle ramle av stolen da jeg så det filmcoveret du hadde laget, fytti grisen som jeg lo Jeg har prøvd et raskt forsøk her: Fargoth Det bildet der ble også ganske stilig, og muligens det nærmeste ut av beskrivelsen min. Kanskje det blir litt for mye terminator på bildet hvis man gjør om halve ansiktet? Dette er ikke ment som kritikk av noe slag. Er kjempefornøyd med at dere orket å lage et bilde etter mitt ønske. Merker at jeg blir litt oppgitt når dere skriver "en rask en..." med tanke på at jeg ville brukt flere timer på å få til noe lignende Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 TonickupDet første bildet var ganske kult, selv om terminatordelen av bildet var litt vanskelig å se. Trodde jeg skulle ramle av stolen da jeg så det filmcoveret du hadde laget, fytti grisen som jeg lo hehe... takker Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Her er en veldig rask en, derav den litt labre kvaliteten: Endret 4. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Synd det er så få 3D Studio Max-bilder i denne tråden. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (endret) Synd det er så få 3D Studio Max-bilder i denne tråden. Jeg holder på å lære meg 3D Studio Max, men jeg er ikke god nok til å vise frem noe enda. Gi meg noen måneder til så skal jeg vise frem ting og tang. Edit: Fett bilde! Endret 4. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Synd det er så få 3D Studio Max-bilder i denne tråden. Jeg holder på å lære meg 3D Studio Max, men jeg er ikke god nok til å vise frem noe enda. Gi meg noen måneder til så skal jeg vise frem ting og tang. Edit: Fett bilde! Lykke til! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Synd det er så få 3D Studio Max-bilder i denne tråden. Jeg holder på å lære meg 3D Studio Max, men jeg er ikke god nok til å vise frem noe enda. Gi meg noen måneder til så skal jeg vise frem ting og tang. Edit: Fett bilde! Lykke til! Hvor lenge har du drevet på med 3D Studio Max? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bare en liten notis til copyrightsnakket på forrige side: Har man laget noe selv (eget åndsverk) har man faktisk copyright på det, og er dermed beskyttet av åndsverkloven. Så fargoth kan i utgangspunktet saksøke Tonickup for brudd på åndsverkloven, selv om det kanskje er å dra den litt langt Konklusjon: Man trenger ikke å kopibeskytte noe som helst i Norge, da man automatisk er beskyttet av loven i det man lager sitt eget ånsdverk! Så det så Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Bare en liten notis til copyrightsnakket på forrige side: Har man laget noe selv (eget åndsverk) har man faktisk copyright på det, og er dermed beskyttet av åndsverkloven. Så fargoth kan i utgangspunktet saksøke Tonickup for brudd på åndsverkloven, selv om det kanskje er å dra den litt langt Konklusjon: Man trenger ikke å kopibeskytte noe som helst i Norge, da man automatisk er beskyttet av loven i det man lager sitt eget ånsdverk! Så det så *gjømme seg under senga...* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Har ikke fått laget noe jeg... Typisk. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 Har ikke fått laget noe jeg... Typisk. Da må du raska på. Nå er vi på side 22 i denne tråden og det eneste du har bidratt med er å kommentere hvor flinke vi er. Men all ros til deg for det, vi digger skryt, hehe. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Synd det er så få 3D Studio Max-bilder i denne tråden. Jeg holder på å lære meg 3D Studio Max, men jeg er ikke god nok til å vise frem noe enda. Gi meg noen måneder til så skal jeg vise frem ting og tang. Edit: Fett bilde! Lykke til! Hvor lenge har du drevet på med 3D Studio Max? Har holdt på med 3D Studio Max siden Februar 05. I 1998 begynte jeg med et program som het Lathe, dette programmet var dårlig, og man kunne bare lage primitive modeller, men allikevel var det ganske gøy, begynte deretter med et 3D program som hadde grafikkmotoren til Quake 2, dette programmet var dårlig, men også ganske gøy. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=4784653 OiOiOi.. Noe så pen bil har jeg aldri sett før *Putter denne tråden i mine innlegg, og når jeg har lest litt mere i den, så skal jeg se om jeg får laget noe selv Edit: Leif Endret 5. september 2005 av Steina Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Laget nettop dette bildet av Kjell magne. Edit: Kansje litt feil tråd å poste i, men gjort er gjort. =/ Endret 5. september 2005 av fargoth Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Prøvde å lage et T2 bilde, men det der ble ikke all verdens Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Edit: Kansje litt feil tråd å poste i, men gjort er gjort. =/ neida det er visuell kreativitet. kepp øp the god wørk Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Nevnte tidligere at jeg skulle ut å ta bilde av råne-drosja mi (Tyttebæra). Vel nå er det gjort, og modding utført. Synes resultatet ble topp. Får bare begynne å spare for å kjøpt inn det jeg trenger for å få det utført i virkeligheten. (Btw. Ikke le av tyttebæra mi, skinnet bedrar, går som ei kule den altså ) Originalen. RS Turbo. Endret 8. september 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 ingen som gidder å style en nissan primera for meg hadde blitt kjempekjempekjempe gla en rød en hadde vert kjempe topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå