kandinsky Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 (endret) Skategraphic jeg gjorde for Shit i høst. Endret 6. januar 2012 av niko. 1 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. januar 2012 Del Skrevet 6. januar 2012 Fett! Tegna ei lita tegning til bruttern i gårkveld, ikke noe seriøse greier: Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Haha! Badass Pikachu! :!: *Slettet* Endret 27. januar 2012 av Enceladus Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg suger i anatomi. Kan noen finne unaturligheter med denne? Det er et utkast til Atlas som holder kloden liksom på ryggen. Men jeg føler det er en del feil her men klarer ikke utbedre de. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 kommer helt ann på hvordan stil du vil ha, men det er vektproblem der ser det ut til. beina står unaturlig og ikke planta osv. kan godt prøve å tegne over for poseringa sin skyld om du vil. kan ikke love et supert resultat men er enklere å prøve sjøl. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 (endret) prøvde med noe relativt kjapt. veit ikke om det hjelper deg på det du vil ha fram til slutt men redigert: obs dobbelpost. det vakke helt med vilje. redigert 2: minste brystkassa i verden og rart plassert. samt armen til høyre er litt merkelig. Endret 28. januar 2012 av Shikaru Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Det der var et ypperlig eksempel! Takker så mye! Tror jeg må ut å tegne flere folk for å bli bedre på dette. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ara, IKKE jukset med linearten Øver meg i Painter. Ikke helt fornøyd med øyet, men har ikke tid til å pirke mer med det nå. 1 Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fett! Tegna ei lita tegning til bruttern i gårkveld, ikke noe seriøse greier: Morsom og artig bilde. Likte den. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Random dump forsøk på to Dragonball characters og en hai Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Søndag .. bah. Ca 2 timer. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nice Niko, du har sikkert hørt det tusen ganger før men du verden så flink du er. Likte veldig godt skategrafikken også, har du gjort flere? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Takk Gjorde en skategraphic til en pro model i desember som var ferdig trykka i California for to dager siden faktisk. For selveste Adil Dyani, hehe. Det eneste bildet jeg har er det de tok på fabrikken før de sendte de videre. http://www.youtube.com/watch?v=tM9CAfAXopk Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Stilig den òg! Men er han fortsatt så aktiv at han har egne pro-modeller? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Han er nok mer aktiv enn folk skulle tro. Til tross alderen. Skata vel senest Vert Attack i Malmø for 3-4 uker siden. 1 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 SCV + Zealot-hybrid jeg tegnet- Noen forslag til hvordan fargelegge den i PS? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 (endret) Noen her som har en idé om hvordan jeg skal lage det her til en del av et prosjekt. Det skal lages i flash / illustrasjoner kan lages i illustrator. Skal se en mann som sitter å kjører en bil, rett forfra. Har så langt laget hode og kropp, men mangler å få en godt vinkel og hvordan jeg skal løse det. Tenkte å droppe å se noe fra utsiden av bilen, men klarer det ikke til å bli bra. Umulig å forklare, men skal kaste ut noe i paint for å se om dere forstår: Altså: Hvordan skal jeg løse at man skal ha en konstant vinkel forran fra bilen, man skal se to personer som sitter i forsetene, og egentlig burde jeg lage noe alá slik at jeg kan animere en bakgrunn i bakgrunnen. Hvordan det skal gjøres i flash og slikt vet jeg ikke, men tenkte det er fint å ha et utgangspunkt med å lage selve vinkelen først. (Animasjon i bakgrunnen som i at det burde vært f.eks en bakrute bak. Blir det knotete, dropper jeg det og trenger da en annen løsning..) Jeg er i deep shit her, og trenger hjelp Endret 7. mars 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 hvorfor skal du ha den vinkelen rett forfra? 3/4 er mer interessant og enklere å loope en bakgrunn bak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Kan du vise meg et eksempel? Er ny innen detta, så jeg tenkte egentlig "enkelt, rett forfra". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå