kandinsky Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Tegna søndags-selvportrett i går selv. Ca 2 timer. 5 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sweet! Haha, blir sånn flinkis-trist når du får til sånt så kjapt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 nice. fett med speedpainting/hurtigmaling gode farger, men ville finni ut litt mer av hvordan håret var personlig. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Nytt selvportrett. Gjorde det ferdig denne gangen. Brukte litt over 6 timer. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Ekstremt kult! Ønsket jeg hadde hatt slike ferdigheter, for det der falt virkelig i smak! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Liker maleristilen det har Jeg har kjøpt meg to tegnebøker og skisseblokk + blyanter, og skal lære meg å tegne fra bunnen av. Ganske tidskrevende prosjekt, men det må bli bra til slutt! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Enda en poster jeg laget for litt siden, alt ble igjen veldig hastverk og jeg var sjuk. Men likte idèen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Street art - di-rek-te nydelig! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 22. desember 2011 Del Skrevet 22. desember 2011 Drevet med litt 3D i dag.Er ikke perfekt i det hele tatt, men det er morsomt å prøve seg frem og ble egentlig ganske fornøyd med tanke på hva jeg kan. Hva synes dere? ris og ros? Selve revolveren er ganske firkantet, men orket ikke gjøre mer på den i dag. *Trykk på bildet for større* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 kult 3D max? selve rendringa gjorde alt til å se litt plastikk ut, men kanskje ikke det du har jobba mest med fra modelleringa? 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 Takker Ser litt plastikk ut ja, men tanken var at det skulle se litt ut som keramikk, fordi pistolen ikke er så detaljert. Så da ble det enten eller Jeg bruker Cinema 4D, men har planer om å gå over til 3Ds max. problemet er at det virker som det ikke finnes en versjon for mac, så da må jeg innstalere W7 på den. Liker maleriene dine. Tenker du å drive med maleri eller animasjoner som du tidligere har postet her? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2011 Del Skrevet 24. desember 2011 hmm ok. har ikke store peiling på max men trur maya går til mac, gjør det ikke? jeg maler bare for hobby, julegaver (som de to over er ) og for å tjene en slant her og der. planer om å drive med animasjon som jobb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 (endret) Noe jeg holder på med, en mekanisk hånd. Del av et større prosjekt jeg holder på med. mekket i max. DO2: kult, kunne nok lagt til litt mer detaljer på gunnern. Hvor lenge har du holdt på? selv driver jeg bare for moro, litt av og på Endret 1. januar 2012 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kul hånd Hvor lenge har du jobbet med den og har du noe mer fra prosjektet? Hva med å legge til noen ledninger mellom leddene? Selv har jeg hatt programmet (cinema 4D) en god stund, men har ikke jobbet så mye med det. Vil si jeg kan litt over basic. Har satt med som mål og lære mer om materials og studio rigging for å kunne få et mer realistisk utsende på modellene. Lenke til kommentar
Miriel Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) Det er greit med blyanttegninger her også? Tegnet ferdig denne i natt. Den tok ca. 35 timer, startet i august. Det er en tegning av datteren min, Trillian. Og så har jeg malt litt med kaffe: Work in progress osv på facebook: http://www.facebook.com/pages/Miriel-Josephine-Ryan/158333350923711 Endret 2. januar 2012 av krikkert 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 (endret) DO2: hmm, vet ikke, har brukt lenger tid på selve hånden(en annen mesh) en den mekaniske. Et par timer. Ja, er ikke helt klok på lightning setup og rendering sjæl as, men bruker bare day light, da ser ting fint ut i en render. Ble inspirert av Deus Ex spillet, digger stemningen i spillet så fikk lyst til å lage en sci-fi karakter. Bare håper den blir som jeg så for meg i hodet Her er basemeshen, fra max, selve hendene der brukte jeg mest tid på av alt hittil lols tenker å mounte på robotarmen senere. Er mye som må fikses tror jeg. Endret 2. januar 2012 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Kan ingenting om hvordan du gjør det teknisk, men jeg ville gjort lårene lengre og litt mer kraftige Lenke til kommentar
D02 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Prøvd meg på å lage en hånd. Trykk på bildet for større Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Noen ettminuttstegninger. Det er ganske interessant å se at det tar hele seks tegninger før jeg klarte å skru av hjernen for å gjøre det enkelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå