Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe ikke dårlig. er enkelte hookups som ikke helt funker fra enkelte shot, og du har gitt hodet hans i en del nærbilder litt dårlig pusterom. ikke at alt skal deles i 3, men det er en god regel syns nå jeg.

historien er enkel og det leses klart og tydelig. lag fler :wee:

 

har jobba i 2 uker på grupper av 3 og lagd hver vår kortfilm på rundt et min her, så her er no forarbeid greier pluss filmen.

 

Vi fikk forresten ordet "lust" og "the wrong door" som elementer vi måtte bruke i filmen på den måten vi sjøl måtte velge.

 

Untitled-1.jpg

Untitled-2.jpg

Untitled-3.jpg

Untitled-4.jpg

Untitled-5.jpg

Untitled-6.jpg

Untitled-7.jpg

Lust_est_shot_v001_OCL.jpg

Lust_scene_020_v_001_OCL.jpg

 

http://vimeo.com/22442875

 

Blei litt lang post, sorry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får vel komme med noen av tingene jeg laga på utplassering (både "seriøse" ting samt drodling i dødperioder).

 

tumblr_ljmw8nE9w11qeoqgko1_500.png

 

tumblr_ljl13iMZXv1qeoqgko1_500.png

 

tumblr_ljl0zgwqrN1qeoqgko1_500.jpg

 

tumblr_ljl0xjfgUw1qeoqgko1_500.png

 

 

 

 

tumblr_ljl082pOfc1qeoqgko1_500.png

 

 

Ikke noe skummelt i spoileren, men bare en spøk som ble dratt litt for langt og ble polert alt for mye utifra hva jeg snekra sammen, heh

 

tumblr_ljj76oBX0j1qeoqgko1_500.png

 

tumblr_ljj39aMiNF1qeoqgko1_r1_500.png

 

Som sagt så er mye av greiene rot jeg ræla sammen innimellom alt mulig kødd, så kvaliteten er litt varierende. Var også litt moro å tegne i flash igjen, etter å ha rota med PS / Illustrator lenge. Streken og arbeidsmåten blir veldig forskjellig.

 

 

Lenke til kommentar

det var helt klart wilhelm skriket ja, og takk folkens :wee:

en del av lydene er av folk i klassen ja, men ikke alt. en er av meg mener jeg å huske. :p

 

Vi hadde en stilart som var blanda av gammal UPA stil og noe samurai jack lignende.

har ikke tenkt på fosters når vi lagde den her, men det ligger litt i samma bane.

 

franskmannen var fet gaarulf :wee: stilen passa veldig bra til en del flashserier jeg har sett rundt om, pluss at det hadde passa bra til en lazymuffin animasjon ( om noen har sett det? :p )

gode farger syns jeg :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lite aktivitet her. Har dessverre ingenting nytt å vise til, men vil bare bumpe tråden.

Eller, oi:

tumblr_lkxdkr3KhH1qeoqgko1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1306994402&Signature=3GAVc2c9IpA15wTYA23OKz4icfU%3D

 

Vet det er en skrivefeil eller to på den der, men hele greia ble laget i all hast på en kveld. Og i dag så er det prøveeksamen, med verdens kjedeligste tema og målgruppe (Reiseliv, pensjonister)

Lenke til kommentar

ser ikke ut som om den funker for meg.

 

jeg gjorde ferdig eksamen min i år og den blei sånn:

 

http://vimeo.com/24610696

 

 

edit: kommenterte vel ikke på elgen din juliess gjorde jeg?

syns den ser bra ut så langt, men geviret var kanskje litt lite? og det føles pressa inn på en måte for å få med hele i bildet.

pass litt på komposisjonen med tanke på tangeringa i ramma nederst og sånn.

Du har greie på fargelegging og sånt. :) ser bra ut!

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Velger å være så frekk at jeg dobbeltposter, råtass nå altså!

 

Fikk utdelt tema til eksamen og det var egentlig veldig bra, men vet ikke hva oppgaven blir, eller hva slags medie jeg får.

Temaet var: Russ og rus (regner med at det en avholds, nedtrappins -informasjonskampanje).

Oppdragsgivere er: Russestyret, Helsedirektoratet, Nrk Sør-Trøndelag, Ungdomsmagasin(...). I følge læreren vår var russestyret eneste sentrale oppdragsgiver og kombinerte seg utifra hva slags medie vi trekker.

Målgruppa er russen.

 

Det jeg har i tankene nå er å spille på humor og eventuelt parodiere den "this is your mind on drugs" kampanjen med de eggene. Siden jeg selv og jevnaldrene er målgruppen så tror jeg en dønn seriøs film / flyer / webside kommer til å gå rett over hodet til folk. De aller fleste vet at overdrevent alkoholkonsum ikke er helt tipp-toppers for deg, men siden det er russetid (og ungdomstid generelt) så gir folk generelt faen. Så å evt oppfordre til å ta det pittelitt roligere må vel være bedre og samtidig være innefor grensa på hva som går for oppgaven.

 

Noen som har noen ideer / tanker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...