Notatblokk Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Føler det er på tide å poste noe, så jeg poster en tracet slange, tracet hund og en tracet rotte Digger å male og kose meg med fargene, og å gjøre teknikkene mine bedre har tvunget meg selv de siste dagene til å gjøre litt mindre tegninger og så heller gjøre dem raskt, istedet for å sitte og pirke på en tegning i halvannen uke. Så prøver jeg å skisse litt dyr som Shikaru foreslo Begynner på kurs 28. februar (ikke tegnerelatert hehehe) og etter det får jeg veldig lite tid noen uker dessverre. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 det så veldig bra ut, syns jeg. spesielt hvordan du fikk fram følelsen av pels i bikkja. sjøl har jeg ikke så mye å vise enn litt skribling av hender og thumbnails av en animasjon jeg starta på i dag. henda er virkelig ikke bra, men jeg skribla det nå ned uansett ( har sånn at man ska poste minst en tegning hver dag på et forum jeg er på ) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Takk for det Må bare øve mer på egenhånd nå som du nevnte Jeg klager ikke på hendene dine, hehe! Er det noen grunn til at animasjonsfigurer har ofte bare 4 fingre forresten? Tar kortere tid? Er det eget tegneforum eller animasjonsforum eller noe sånt? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 mener noen sa at det bare var 4 fingre fordi om man tegna 5 og det var i bevegelse så kunne det se ut som om det var 6 fingre ellerno. er et tegneforum ja. satellitesoda heter det. er ikke så mye innom der til vanlig. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Noen som vet hvor man kan kjøpe positur-dukker? Sånne tre-menn man kan bøye og sette i alle slags stillinger. Shikaru? Anyone? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De solgte i alle fall sånne på Biltema og / eller Clas Ohlson for en tid tilbake. Men du får sikkert kjøpt de på diverse hobby eller kunstforetnigner også. Koster vel rundt 50 kroner. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 De har en veeeldig billig en på IKEA, men jeg vil tro at det finnes versjoner som er veldig mye bedre i forhold til ledd osv Den blir kanskje litt "enkel". Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Noen som vet hvor man kan kjøpe positur-dukker? Sånne tre-menn man kan bøye og sette i alle slags stillinger. Shikaru? Anyone? Søstrene Grenes tenker jeg. Endret 6. februar 2011 av Natrich Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Som alltid har dei det meste hos dealextreme Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Takk for svar. Dagens produkt: 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Elsk! Fantastisk! Elskar slikt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det var fett! hadde du gått enda mørkere på trekanten og hatt litt mer lys bak han så ville den poppa fram litt mer, om du ville ha fokuset der. dagen i dag har bestått av veldig mye jobbing, akt og black swan på kino. kom hjem nå. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Misunner deg kreativiteten din, niko! Edit: Holder forresten på med tegneoppdrag, tegner schæferen til en dame på et hundeforum jeg er medlem på! Endret 8. februar 2011 av Juliess Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Takk for svar. Dagens produkt: Dette kan jeg digge. Godt jobbet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 haha cool ^^ http://vimeo.com/19825157 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kult, ligner veldig på han Roger ettelleranna fra 101 dalmantinere. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 var det det egentlig skulle være ja, men han var så usannsynlig vanskelig å tegne helt på modell, så han ligner desverre ikke så mye hele tia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Med god hjelp fra tutorialen fra Markcrilley,kom jeg frem til dette resultatet (NB. Tegningen er tegnet direkte for hand etter tutorialen til markcrilley, med andre ord er det Markcrilley som har rettighetene til karikteren) Btw: Er det noen som vet om en bra og portable a4 lysbox for tracing? Endret 14. februar 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Mulig for en som ikke kan tegne å lære seg? Alltid vært litt misunnelig på folk som kan tegne, det kommer liksom naturlig hos noen. Finnes det noen gode tutorials for grunnleggende figurer og skyggelegging? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå