Notatblokk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Prøver å fargelegge en lineart fra ei på deviantart.com. Altså, jeg suger på lys og skygge og lyskilder og blabla Ikke tenk så mye på anatomien til hesten osv, er som sagt bare en lineart jeg prøver å farge litt på. Er den helt håpløs? Er altså ikke ferdig, om det skulle herske tvil. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 er i tegnehumør i dag, så jeg prøvde å tegne over denna også. fant et ref bilde ved å søke på "horse anatomy" på google og prøvde å fikse på ting sånn jeg tror det er. pluss en tegning jeg mekka sjøl før i dag. ( burde egentlig animere men har jo feeerie ) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ja, ser at anatomien med din skisse ser bedre ut enn hennes Morsom liten scene med ekornet eller hva det er ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Takk for godt råd shikaru Har nokk en god del timer med øving forran meg Fant ut at http://www.3d.sk/ er et godt sted å starte å øve på å tegne riktig anatonomi og dybde Her er en kjapp overlay skissering/tracing (med mix brush tool)og basic kjapp fargelegging (litt juks, men trening for å få det inn i fingrene) Bildet ble henter fra 3d.sk Og en kjappp egen skisse av en mulig tegneserie karikater Endret 31. desember 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva gjør dere når dere skal tegne foreksempel en drage, robot eller noe annet. Ser dere på bilder av det dere skal tegne og tar ideer fra dem eller bare tegner dere uten å få ideer fra andre? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg pleier å begynne uten å se på andre tegninger, og gjøre så mye som mulig sånn jeg selv ser det for meg, og deretter ser jeg på andre tegninger om jeg er usikker på enkelte punkter. Endret 3. januar 2011 av Meh. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 jeg finner referanser på krokodiller, dinosaurer og masse rart om jeg skal tegne en drage (ville jeg tro ) også finner jeg ut av hvordan den skal se ut med hjelp fra referansebildene. anatomi og alt det der. jeg kopierer aldri rett fra en tegning, men kanskje det er noen elementer fra en tegning som jeg syns er interessant ellerno. referansebilder er din venn, men prøv å lær fra dem, og ikke direkte kopier. jeg gjør ihvertfall ikke det, som regel. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Bare fikk en liten ide. Kjæresten min tegnet et slags utkast til tatovering for leeenge siden, og det ble aldri noe av pga. han mista lommeboka osv osv. Den skal plasseres inni masse andre greier han allerede har, så derfor er den litt tribal-aktig. Jeg tegnet også en som er litt lengre og slankere og som IMO ser bedre ut, men den har jeg mistet bilde av. Er det noen som ble plutselig inspirert til å lage denne litt mer strømlinjeformet, få ting til å passe litt bedre osv? Er ikke så farlig om det er akkurat samme tribalutformingene osv, greia var vel mer å lage en slags hai ut av tribalmønstre. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 For det første så må du jo aldri la noen ta/bidra til en tribal-tattovering. Utover det så bør du prøve å tegne med hele armen for å få formene til å gli bedre sammen. Nå ser det ut som håndleddsarbeid. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Er som sagt ikke jeg som tegnet den Lurte egentlig bare på innspill, og vet han ikke har noe imot om noen andre kom med forslag. Tenkte du fordi at om man laster opp bilde på nettet så er det lett for andre å stjele den eller elementer av den? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Haha, nei. Tenkte på det fordi alle med tribal-tattovering fortjener torturering og øya revet ut av huet (fordi en tribal er det styggeste som finnes her i verden). Å stjele andres verk er jeg naiv nok til å håpe at folk har selvrespekt nok til å ikke gjøre (selv om det skjer så alt for ofte). 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 lagd en ny logo. http://www.youtube.com/watch?v=DbBndiAKxlE vil gjerne ha tilbakemelding på hvilken som er best og hva som kan forbedres/var bra. takker:) Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 #2 var lettest å legge merke til...... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Trodde det stod D games. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) burde jeg gjort det mere tydlig? edit: kvaliteten på videoen blir ikke sån som den blir når jeg rendern i Cinema 4D.så alt ser bedre ut i programmet. vet ikke hvorfor det blir sån, men det blir det vertfall. Endret 9. januar 2011 av D02 Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Kan vel ikke kalles for logo, prøv å begynne på nytt - Er ikke symmetrisk - For mye luft, tekstet faller bort - Kjedelig figur, hva er målgruppen din? - 3d?!? Aldri begynn med 3d først - Dårlig fargevalg Jeg tror at du kan bedre Ta gjerne kontakt på PM hvis du trenger hjelp Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Er ikke symmetrisk? Hva har det med saken å gjøre? En logo trenger da absolutt ikke være symmetrisk for å være en god logo. Å presentere den i 3d er unødvendig syns jeg og. Det funker bra i logoer som Telenor sin siste logo, men her er det unødvendig. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 nei, må ikke være det. Men når en logo prøver å være symmetrisk, når det er ikke det. Da funker det dårlig, som her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå