Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Takk for godt råd shikaru ;)

Har nokk en god del timer med øving forran meg :)

Fant ut at http://www.3d.sk/ er et godt sted å starte å øve på å tegne riktig anatonomi og dybde

 

Her er en kjapp overlay skissering/tracing (med mix brush tool)og basic kjapp fargelegging (litt juks, men trening for å få det inn i fingrene)

Bildet ble henter fra 3d.sk

 

post-47543-0-59215700-1293676531_thumb.jpg

 

 

 

Og en kjappp egen skisse av en mulig tegneserie karikater

 

 

post-47543-0-04896000-1293759485_thumb.jpg

 

 

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

jeg finner referanser på krokodiller, dinosaurer og masse rart om jeg skal tegne en drage (ville jeg tro ) også finner jeg ut av hvordan den skal se ut med hjelp fra referansebildene. anatomi og alt det der.

jeg kopierer aldri rett fra en tegning, men kanskje det er noen elementer fra en tegning som jeg syns er interessant ellerno.

 

referansebilder er din venn, men prøv å lær fra dem, og ikke direkte kopier. jeg gjør ihvertfall ikke det, som regel. :p

Lenke til kommentar

Bare fikk en liten ide.

Kjæresten min tegnet et slags utkast til tatovering for leeenge siden, og det ble aldri noe av pga. han mista lommeboka osv osv. Den skal plasseres inni masse andre greier han allerede har, så derfor er den litt tribal-aktig. Jeg tegnet også en som er litt lengre og slankere og som IMO ser bedre ut, men den har jeg mistet bilde av.

 

Er det noen som ble plutselig inspirert til å lage denne litt mer strømlinjeformet, få ting til å passe litt bedre osv? Er ikke så farlig om det er akkurat samme tribalutformingene osv, greia var vel mer å lage en slags hai ut av tribalmønstre.

 

post-104005-0-71449800-1294237380_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Haha, nei. Tenkte på det fordi alle med tribal-tattovering fortjener torturering og øya revet ut av huet (fordi en tribal er det styggeste som finnes her i verden). Å stjele andres verk er jeg naiv nok til å håpe at folk har selvrespekt nok til å ikke gjøre (selv om det skjer så alt for ofte).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vel ikke kalles for logo, prøv å begynne på nytt

 

- Er ikke symmetrisk

- For mye luft, tekstet faller bort

- Kjedelig figur, hva er målgruppen din?

- 3d?!? Aldri begynn med 3d først

- Dårlig fargevalg

 

Jeg tror at du kan bedre :) Ta gjerne kontakt på PM hvis du trenger hjelp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...