Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

ah skjønner. og takk :)

personlig syns jeg sånt kan være litt interessant, men hver sin mening om det. hehe.

er bare A3 størrelse på det, fordi jeg skal greie å ta det med hjem i jula også. dessuten så fant jeg bare en pensel og den var ganske lita :p

 

edit: hvordan malerier er det du ska male forresten? og du burde vel starte snart sia det er 4. desember?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lo litt da den svære "NEI" kom over skjermen :!: Er det MK-oppgave?

 

hehe :) Ja, skoleoppgave på nkf. Ble så stressa da jeg mistet alt etter flere timersarbeid uten å ha lagret noe dritt... Heldigvis hadde jeg tegningene av begge figurene fra før, men det ble mye arbeid. Dermed mistet jeg motivasjon for smådetaljer.

 

Ellers håper jeg at det ble et bra julekort :)

Lenke til kommentar

øy, du her på nff du jo! :p

 

hehe blei kult! øyeformen eller hva det skal kalles til høyre der går litt for mye opp virker det som i forhold til den andre.

og trur formen rundt hadde blitt enda bedre om du ikke hadde latt det bule uttover, om du skjønner.

bare litt småpirking så det kan bli enda fetere.

Lenke til kommentar

Ble en kul stil på maleriet, Shikaru. Likte ferdigversjonen.

 

Nattens tull. Inspirert av X-antall gode kullstift-artister, så kjøpte jeg et par kullstifter for en liten stund siden og prøvde meg i dag. Utrolig gøy. Synd det gikk utover veggen, hehe :) Brukte noen timer.

 

post-135333-0-48206700-1292118396_thumb.jpg

 

Kjempe stilig!

 

Du burde kanskje legge til litt mer detaljer på høyre øye som du gjorde på venstre? Ennå kjempe flott! :)

Lenke til kommentar

Da har min stasjonære maskin dødd, og jeg får ikke skaffet meg ny før i antakeligvis MARS. Wohoo! Så må bruke laptopen til alt frem til det. Det betyr at jeg egentlig ikke aner hva slags farger jeg bruker, så det får dere bare leve med!

 

Vet ikke helt hva jeg vil med denne, men. Da jeg gikk tur med hunden tidligere i kveld så jeg låven til naboen og den hadde et inspirerende lys (dog ikke noe blod, men..hehe). Får se om jeg gjør mer. Har lyst til å få til den busken som står på siden der og ser rar ut.

Lampen deres ser forresten ikke ut som en nøtt heller, men har ikke lagt noe voldsomt med tid i det enda. Må finne noen bilder så jeg kan lære litt mer hvordan lys oppfører seg!

 

post-104005-0-53796300-1292371654_thumb.jpg

Lenke til kommentar

ikke at jeg heller er no kløpper på å tegne hår, men du bør gå for volum først. nå sitter håret hennes helt nedpå hodeskallen og da ser det veldig flatt ut. gi det litt form og volum, også bryr du deg om eventuelle detaljer siden.

 

juliess: ser bra ut så langt da! men jeg ville personlig flytta det lille treet som er lysest mer til høyre ellernoe sånt.

 

 

har ikke scanna no tegninger jeg har gjort i det siste, men jeg lagde no kjapt noe her om dagen i PS.

juletegning02.jpg

Lenke til kommentar

Malte og holdt på i går og prøvde bare å eksperimentere. Endte opp med kull som skyggelegging. Hvordan kan jeg forhindre at kullet smører seg utover ved berøring? Jeg har en fixative spray her. Prøve den eller er den noe som har noen råd?

 

Her er tøyset uansett (skal forestille kjæresten og meg, det ligner ikke en døyt):

 

post-135333-0-42620700-1293019265_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Relativt nybegynner, men her er av mine første forsøk på skissse en tegning i photoshop.

Fant ut at mixer brush i cs5 fungerte sinsykt bra til selve skissen :)

 

post-47543-0-42839200-1293647796_thumb.jpg

 

Her noen tegning jeg har "tracet"(med penn tool) og fargelagt/skyggelagt fra andre sine skisser :

 

post-47543-0-45746200-1293648080_thumb.jpg

post-47543-0-48962700-1293648129_thumb.jpg

 

 

Tips ønskes velkommen :) (tutorials sider og for den del og)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...