kandinsky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Takk for tipsene Glasset er skjeivt som pokker ja, ble litt lei av tegningen og da føltes det godt nok. "Fjellene i bakgrunnen" er i utgangspunktet ikke fjell, men bare fyll lag på 30 sekunder. Burde lagd de mer markante som skyer kanskje. Klarte ikke få til det flytende helt nei, er enig i at det er litt tjukt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Holder på å lage et slags julekort av alle ting, for en dame! Her er litt av hvordan det ser ut, ting skal flyttes på og det skal legges til en sky og litt sånt da, samt selvfølgelig bakgrunnen er det igjen masse på. Og mer lys, farge og skygge, generelt er det ikke ferdig i det hele tatt. Har jo aldri tegna en unge eller genser i hele mitt liv :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 det ser jo bra ut så langt! litt forstyrrende med et flytende babyhode akkurat nå, men. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 http://vimeo.com/17212868 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 (endret) Litt søppel fra meg. Portrett av madamen/meg edit: Haha, det ligna faktisk litt på Nina Simone. Endret 26. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Nå svever hvertfall ikke hodet i lufta lenger Edit: Spør her jeg. Vi har ikke blitt enige om pris enda, hva kan jeg ta for den? Er liksom litt i villrede hva jeg kan/bør spørre om. Har sett litt rundt og det er mange forskjellige priser ute og går. Jeg har ikke tenkt til å ta noen blodpris, men greit å sitte igjen med litt når man gjør en jobb på forespørsel og legger ned en del timer i det Endret 27. november 2010 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 hvor mange timer har du brukt på den da? vil si minimum 500 ihvertfall. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har tenkt at jeg må heller bestemme meg for en sum og så gjøre den jobben som trengs. Jeg er litt treig nemlig, hehe... det går med en del timer. Har ikke helt system på hvordan jeg gjør ting og jeg hopper garantert alt for mye frem og tilbake. Jeg tenkte også på 500,- eller opp, men var redd det var for mye. Bare føler jeg "kan" spørre om litt mer, når folk gladelig betaler 400,- for et portrett av kun èn hund.. og hun sa jo selv at dette kanskje var litt utenfor det jeg vanligvis gjør, hehe. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Testa ut PaintTool SAI og fiksa et par ting i Photoshop etterpå... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Et par bakgrunner jeg mekka til de to 22" skjermene jeg bruker nå... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kreativ utfordring Uke 2 : "Frihet" Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Vurderer å lage en blogg med en julekalender. En tegning-hver-dag julekalender. Mest som en utfordring for meg selv hver dag. Noen som er med på å prøve det samme? Personlig tenker jeg at jeg lager en grafisk tegning hver dag + litt tekst (som jeg finner på selv, ingen sitater fra andre). Her er første luke og jeg tenker å kjøre samme stil. Innspill? 1 Dec Lenke til kommentar
n4w Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Lagde denne til et annet forum her om dagen: Litt usikker på hva jeg syntes om nebulaen, så må nok gjøre om på den snart. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) har lagd en logo animasjon. tar gjerne imot tilbakemeldinger : ) http://www.youtube.com/watch?v=K8n2aj7Y62c Endret 30. november 2010 av D02 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har tegnet char'en til typen (for han spurte så pent) som et lite avbrekk fra julekortet. Det er ikke helt ferdig, men greit med noe annet å se på, jeg blir jo helt blind på det nå. Denne er ikke helt ferdig enda, men. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Troll mage? var bra gjort da! skulle ønske jeg var så flink... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Takk ^^ Nei, det er en shadowpriest, men litt kjedelig å tegne hele greia blåsvart Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Har fått gjort litt mer på bakgrunnen til julekortet. Eller, på trærne hvertfall Er bakgrunnen, så litt usikker på hvor mye tid og arbeid jeg skal legge i den. Er vel viktigere å bruke siste rest av tiden nå på hovedelementene i bildet Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) digga stjernene og trærne. er jo nærmest perfekt det der da eneste å pirke på er at månen har en strek som går over i snøen, i høyre hjørnet nede. edit: men så er ikke jeg akkurat personen som kan pirke på andres tegninger da, når jeg ikke greier å tegne i det hele tatt selv. Endret 1. desember 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Pent - men stjerner som lyser gjennom månen/planeten? En glassmåne? Sorry - bare realisten/astronomen i meg som generelt reagerer på stjerner som synes gjennom himmellegemer, eller for den del som lyser "gjennom" den mørke halvdelen i en månesigd.. Da heller varme lys fra en "koloni", "by" eller lignende, men det ville nok bryte helt med den kalde, fine stemningen her. Endret 1. desember 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå