Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på å lage et slags julekort av alle ting, for en dame! :wow:

Her er litt av hvordan det ser ut, ting skal flyttes på og det skal legges til en sky og litt sånt da, samt selvfølgelig bakgrunnen er det igjen masse på. Og mer lys, farge og skygge, generelt er det ikke ferdig i det hele tatt.

Har jo aldri tegna en unge eller genser i hele mitt liv :!:

 

post-104005-0-07054300-1290731197_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå svever hvertfall ikke hodet i lufta lenger :whistle:

 

Edit: Spør her jeg. Vi har ikke blitt enige om pris enda, hva kan jeg ta for den? Er liksom litt i villrede hva jeg kan/bør spørre om. Har sett litt rundt og det er mange forskjellige priser ute og går. Jeg har ikke tenkt til å ta noen blodpris, men greit å sitte igjen med litt når man gjør en jobb på forespørsel og legger ned en del timer i det :)

 

kingwanas2.jpg

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har tenkt at jeg må heller bestemme meg for en sum og så gjøre den jobben som trengs. Jeg er litt treig nemlig, hehe... det går med en del timer. Har ikke helt system på hvordan jeg gjør ting og jeg hopper garantert alt for mye frem og tilbake.

Jeg tenkte også på 500,- eller opp, men var redd det var for mye. Bare føler jeg "kan" spørre om litt mer, når folk gladelig betaler 400,- for et portrett av kun èn hund.. og hun sa jo selv at dette kanskje var litt utenfor det jeg vanligvis gjør, hehe.

Lenke til kommentar

Vurderer å lage en blogg med en julekalender. En tegning-hver-dag julekalender. Mest som en utfordring for meg selv hver dag. Noen som er med på å prøve det samme? Personlig tenker jeg at jeg lager en grafisk tegning hver dag + litt tekst (som jeg finner på selv, ingen sitater fra andre). Her er første luke og jeg tenker å kjøre samme stil. Innspill? :)

1 Dec

 

post-135333-0-88581700-1291130787_thumb.jpg

Lenke til kommentar

digga stjernene og trærne. er jo nærmest perfekt det der da :thumbup:

eneste å pirke på er at månen har en strek som går over i snøen, i høyre hjørnet nede. :)

 

edit: men så er ikke jeg akkurat personen som kan pirke på andres tegninger da, når jeg ikke greier å tegne i det hele tatt selv. :tease:

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Pent - men stjerner som lyser gjennom månen/planeten? En glassmåne?

 

Sorry - bare realisten/astronomen i meg som generelt reagerer på stjerner som synes gjennom himmellegemer, eller for den del som lyser "gjennom" den mørke halvdelen i en månesigd.. ;)

 

Da heller varme lys fra en "koloni", "by" eller lignende, men det ville nok bryte helt med den kalde, fine stemningen her. :)

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...