Gaarulf Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde vært greit om folk fikk løse det slik de ville i alle fall. Men morsomt å se at det var såpass mange interesserte! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kanskje du bare skal kjøre i gang med et tema? Så kan folk løse det som de vil. Jeg er ikke flink til å tegne så mye annet enn pels, så det kan jo bli interessant. Kanskje et litt åpent tema er smart, så man har litt å velge mellom? Eller er det bedre med et trangere tema? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Kjør på med tema og et par enkle regler Har kjøpt inn kullstifter, akrylmaling, tynner til oljemaling, et par lerreter og skisseblokk nå, så jeg er klar for alt Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Oi, heh, Hadde egentlig ikke tenkt til å rote på meg ansvaret, men det får vel bare gå. Tenkte vi kunne starte hele greia med ett relativt åpent tema. Kreativ konkuranse / Utfordring / workshop / hva du vil kalle dette UKE 1: "Skala". Temaforklaring: Tenkte temaet skulle kunne tolkes på mange forskjellige måter, så det er bare å slå seg løs. Om du vil tolke det som en musikalsk skala, mineatyrmodeller eller noe som er gigantsik, evt en helt annen tolkning er opp til deg. Størrelse: Tror vi kan ha det rimelig fritt denne gangen, men i senere uker så kan folk sikkert være litt strengere på formater. Utførelse: Opp til deg! Tegning, maling, bildemanipulasjon, typografi, animasjon etc. Eneste regelen her er at rene foto ikke er lov, da fotografene har ett stort og brukendes forum allerede. Selv er jeg ikke veldig nøye om det er snakk om manipulerte bilder som aldri ville fått innpass på fotoforumet. Men å legge på en gradient map tror jeg blir for lite. Folk får diskutere om det blir problemer. Tid: Du har til fredag neste uke å gjøre dette på. Slik at neste pulje får starte på mandag og uka blir normal igjen. Du får være med med så mange ting som mulig, dette skal være en ukentlig ting der du skal få prøvd ut forskjellige stiler og få inspirasjon. Du vinner absolutt ingenting så konkuranse er litt feil ord. Blir vel en slags mal over dette. Om det blir helt jalla så skrik ut. Hvordan vi rullerer på ansvaret vet jeg ikke enda. Tror ikke vi skal kåre "vinnere", så om folk har forslag så skriv for all del! 4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du har ikke lyst til å starte en egen tråd for dette da, istedet? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276170 Done Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tegnet nok en hund da orka ikke gjøre så voldsomt mye med hals/nakke men. Eieren ble hvertfall superfornøyd. Skal faktisk tegne min første commission også nå, wææææh 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Dere bruker tegnebrett? Og photoshop? Eller? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg gjør hvertfall det ja. Har et sånt Wacom Bamboo-brett, og tegner i Photoshop. Har sett en del folk på Deviantart tegner i Corel Painter, men har ikke testet det selv. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bruker selv photoshop og ett heftig lite program som heter Paint tool SAI. Basicly en lightweight versjon av photoshop sine tegne/male funksjoner eller corel painter. Starter på null komma niks og kjører utmerket. Har bedre brushtools enn photoshop etter min mening. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 det er ett fett hvilket program du bruker egentlig. og det finnes hauger av forskjellige brush sets man kan skaffe uansett. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Kattunge-sak 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Juliess: du burde seriøst prøva å teikna furries. Veldig lett å få commission når du er så flink å teikna. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Juliess, du er veldig, veldig flink! De ser begge to fantastiske ut! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tusen takk for det Mitt problem er at jeg ikke er så veldig kreativ! Jeg begynner å bli flink til å tegne etter det jeg kan SE... men på egenhånd er jeg relativt lost, dessverre. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Alliha: Haha, ja, eller ikke Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Som furry-artist, jo? Folk som eg har sett som er flinke til det, er alltid fullbooka. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 prøver å komme inn i julestemning. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fantastiske farger Juliess. Postet i utfordringtråden også, men helsike heller, det er så lenge siden jeg har bidratt med noe her. Fortsatt inspirert av en viss epoke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 hmm. interessant ide syns jeg bra kontrast ala lys til mørk der. likere! eneste er vel at du kunne kanskje hatt en litt mer atmosfære på de fjella som er helt bakerst til forran så vi får litt mer følelse av dybde. også sylinderformen på glasset er ikke så veldig bra. men det kan lett fikses på siden det ikke skal så mye til. det er melk vil jeg anta, så da bør du finne litt referanse til hvordan melk, eller vann oppfører seg. nå er det litt klumpete melk eller kefir som renner over der. men ellers syns jeg det var kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå