kandinsky Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) tingen med maling er at du fint kan male over igjen. jeg bruker akryl som tørker mye fortere, men det samme gjelder for olje også bare at det tar litt lengre tid å tørke du må planlegge litt mer på komposisjonen på de der syns jeg. det nederste feks, har horisontlinja helt i midten ca pluss at den veien også er som en strek i midten. Ooo really? Jeg venter ikke 2 uker for at maleriet skal tørke for å pelle på komposisjonen når det er henholdsvis mitt første og andre forsøk ever. Den midtstilte komposisjonen er bevisst forresten, men det er langt ifra perfekt. Jeg er fortsatt bare på pusle-nivå med oljemaling og kommer nok til å feile gang på gang i månedsvis før jeg eventuelt lærer det Fikla halvannen time i photoshop under lunsjspising i dag. Har ikke tegna på en uke, så måtte skrible ned noe. Resultatet: Endret 1. november 2010 av niko. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 litt løst og fast fra skisseblokka mi. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 mer greier liten test jeg gjorde for moro, og skoleting som ikke er ferdig ennå. http://vimeo.com/16538206 http://vimeo.com/16538131 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 sykt bra likte den Animation pirate tegningen. : ) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 lenge sia jeg har surra rundt i photoshop nå egentlig og jeg og no kompiser har starta med "draw this" greie som vi finner på et tema, også tegner vi det. nytt tema hver uke. ikke jeg som valgte tema denna uka så det blei harry potter gitt. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Liker den jeg! Men så liker jeg jo det meste du liker, da edit: hæ? Mener såklart jeg liker det meste du LAGER Endret 7. november 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Den ugla hadde litt "hey-there!"-attitude, haha. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jaa, så har jeg tegna kjedelig hund igjen da http://img263.imageshack.us/img263/7916/lunahfb.jpg Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noen greier jeg har gjort i det siste. www.gaarulf.tumblr.com 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Heyhey, folkens! Lenge siden jeg har vært her inne gitt. Har begynt på fysikkstudiene mine, så har ikke hatt så mye tid til å holde på med noe kreativt. Men nå i det siste har det vært litt rolig, så har tatt meg tid til å lage noen ting. Her er et bilde jeg er ferdig med. Fikk inspirasjonen fra en gammel "larsons gale verden"-tegning av en fyr som har fylt opp havet med flaskeposter. Og her er en futuristisk motorsykkel som jeg jobber med for tiden. Hello-kitty-teamet var bare noe jeg laga for moro skyld men lurer nesten på å beholde det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 tegna litt mens jeg hadde lecture ting i dag. syns den blei festlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) Hvordan får dere til å lage slike ekstremt gode bilder som bildet av ansiktet til gaarulf? Lager forresten en barnebok som skoleoppgave, har 5 dager til nå, på å lage 10 sider, men ihvertfall, noen kommentarer? Dette gir såklart ikke så mye mening for dere, men har dere kommentarer? (Så nå at tenkebobla var litt feil også.) Bakgrunner er tegnet i photoshop (med hjelp av guider) og resten er i illustrator. Endret 15. november 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Synes vi skulle fått til noen aktiviteter her inne slik som fotografene får til! ett nytt tema eller noe i uka, tror det hadde vært festlig! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 har starta det med no venner på skolen faktisk. blir mye rart Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Post "oppgaven" her og da, vett! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 God ide Gaarulf. Jeg er med Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg krever sticky! ;D Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg kan prøve å være med også. Men jeg vet ikke om det vil være nok deltakere til at det er poeng med sticky osv? Kanskje prøve et par runder først og se hvordan det går? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Eg kan så vidt teikna, men eg er med! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det høres absolutt moro ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå