D02 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) en pc jeg har laget idag. ble ikke så bra kvalitet på bildet når jeg tok prt sc. Endret 7. september 2010 av D02 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 sånt her skjedde i dag når jeg hadde litt tid til overs http://vimeo.com/14839936 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 DO2: Er det 3D? Så nesten ut som det, rendret med en celshader... Shikaru: Genialt Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ja det er 3D. Brukte sketshup + vray for å få det til å se mere realistisk ut. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Litt mer juks fra min side (ikke noe ferdige greier). Kan vel ikke skryte på meg særlig kreativitet om dagen, det er vel fargelegging på nivå med 5 år gamle jenter jeg driver med, hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Skal lage barnebok fra scratch som skoleoppgave. Jeg suger til å tegne, men jeg føler at jeg vil prøve å tegne uansett. Går på media, så har mulighet til alt med tegnebord, photoshop, illustrator ++. Noen som har noen guider for å bare lære seg verktøyene? (Jeg kan basics med penneverktøy osv, men valg av tykkelse på steder osv kan je gikke. Skyggelegging er kinesisk.) Det trenger ikke å være noe realistisk, men noe som kan se kult ut for små barn. Tenkte noe sånt her ville vært noe å starte med, for å så lære seg å tegne på øyne og munn og skape en stemning. Har aldri tegna noe bra i hele mitt liv, men jeg synes det virker morsomt Endret 13. september 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Høres ut som et artig prosjekt! Anbefaler dog at du bare setter i gang å øve, for tegning er noe som tar tid og det kan gi deg litt grå hår før du ser det første lille fremskrittet Men bruk tid, så vil du få resultater. Kan dessverre ikke gi deg så mye mer tips og råd enn det. Du kan finne mange gode tutorials på nettet, selv bruker jeg deviantart.com masse for inspirasjon og av og til tutorials. Bare lag deg gratis profil der, så kan du surfe rundt til du stuper. Ble dog litt inspirert av apegreia di. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Haha, awesome, digget øyna! Takk, får prøve meg frem Lenke til kommentar
EnNorskDesigner Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Her er mitt siste arbeid som et resultat ut av kreativitet og gode grafske programmer! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Whoysann! Var visst ute fra mine innlegg dette nå! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nasty, men jeg liker det. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dagens sketsj. Ikke orginal ide i dag heller, vet ikke helt hva jeg syns. Syns den er søt. Inspirert av dette? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dagens sketsj. Ikke orginal ide i dag heller, vet ikke helt hva jeg syns. Syns den er søt. Inspirert av dette? Jupp. Som jeg nevnte, så er det ikke orginal (altså ikke min). Lenge siden jeg har sett bildet, dog. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 oppgave på skolen. http://vimeo.com/15126583 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Det er ingen jente, ingen armer og ikke på huk. Det er bare tilfeldigheter Meh - så var det liksom ikke et ansikt heller? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hallais, vi driver å mekker årets skolekatalog og har starta å tenkt litt på Tema. Virker som mange har lyst på ett facebook tema og det virker gjennomførbart. Noen som vet hvor nære vi kan være the real deal med tanke på copyright etc? Forsvaret mekka jo futurebook eller noe, så å bruke hovedideen etc må da funke? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 ny oppgave på skolen og hadde tre dager så den er ikke helt ferdig, men detta er hva jeg kom fram til på den tida. http://vimeo.com/15420218 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Stille her for tida. Tegnet denne på søndag pga alt regnet de siste dagene. Kanskje jeg skulle brukt litt tid og gjort den skikkelig ferdig, men var litt over it etterhvert. Denne ble raska ned i kveld. Haha. Gudbedre. Noe nytt fra dere andre? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Tja. tegnet dette helt nylig Er tatt fra en film, så er ikke så veldig kreativt. Men det er mitt første bidrag i tråden, så det får holde. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 hvilken film? ser ganske bra ut driver å prøver å animere medusa fra den disney filmen jeg ikke husker hva heter, og animerte little john fra robin hood på mandag. bare røff animasjon though. medusa er tricky å tegne tbh, men kanskje jeg legger ut no skisser elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå