Shikaru Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 ser ut til å funke bra så langt det der. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Her er den første personen jeg har tegna som ikke er halshugget(med kropp). Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dagens sketsj. Ikke orginal ide i dag heller, vet ikke helt hva jeg syns. Syns den er søt. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Synes det var litt simpelt til å være deg Niko, men det enkle er ofte det beste iblant. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hun sitter på huk, med hendene i fanget? Litt hard jpg-komprimering, da. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hun sitter på huk, med hendene i fanget? Litt hard jpg-komprimering, da. Du har glemt bildet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du har glemt bildet. Det var en kommentar til niko.'s bilde? Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 My bad, trøtt og ser ikke alt så godt lenger slik jeg gjorde før, da er det jo ikke simpelt i hele tatt. Det er bare genialt! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det er ingen jente, ingen armer og ikke på huk. Det er bare tilfeldigheter Tenkte å starte på en serie som skulle være "tilfeldigheter", siden jeg er litt fascinert av at små tilfeldigheter svært ofte utgjør superstore forandringer i livet til mennesker. Simpelt er det absolutt. Det kan se ut som dårlig jpeg pga papirteksturen i bakgrunn + grå kvister noen steder. Det er gjort med vilje, uten at jeg helt vet hvorfor. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Niko, jeg er helt forelsket i det siste bildet ditt! Mind if jeg bruker det som bakgrunn? Nå som skolen har startet igjen, og jeg går medier & kommunikasjon, har jeg laget en liten tribute (tenkte jeg skulle trykke den opp i ansiktet til mediedesign lærern våres : Uten noen form for mønster Med mønster på bokstavene Er fryktelig usikker på hvem jeg liker best! Kom gjerne med kommentarer/kritikk! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Kule begge to! Liker den plaine best. Men den med mønster ser bedre ut i liten versjon. Hvilket trinn? edit, siden du ba om kritikk. Oppfører ikke sirklene seg veldig rart? Foran første del av k'en, men bak andre del osv? Unaturlig, men ingen biggie egentlig. Og det er klart du kan bruke som bakgrunn Endret 18. august 2010 av niko. Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kule begge to! Liker den plaine best. Men den med mønster ser bedre ut i liten versjon. Hvilket trinn? edit, siden du ba om kritikk. Oppfører ikke sirklene seg veldig rart? Foran første del av k'en, men bak andre del osv? Unaturlig, men ingen biggie egentlig. Og det er klart du kan bruke som bakgrunn Jeg går i 2. klasse Jo, jeg tenkte faktisk på det når jeg lagde bildet. Målet er å prøve å skape perspektiv, altså, at sirklene skal være uregelmessige. På en måte. Ja. Hjertelig! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 nå har jeg endret på det. ser bedre ut nå synnes jeg. bortset fra at armene ikke er med. hva synnes dere? link til video: her den lagger litt pågrunn av dårlig video. Ser ikke veldig naturlig ut. Nesten som at han "strever" seg fremover. Lenke til kommentar
Hoywin Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Heisann, har akkurat starta opp att med teikning etter 2-3 års opphold(og heller ikkje da var eg særleg aktiv), men sliter litt med å komme igang, kjenner dykk til nokre gode ressurssider, gjerne med tutorials som går på teikning med blyant/kullstift, fortrinnsvis innenfor menneskleg anatomi? Her er forøvrig første teikning etter eg starta opp att: Eit lite tileggsspørsmål, noko tips til noko som fungerer godt til blending/softing? Har til no berre brukt dopapirkjerner rulla i ein spiss, men dei blir fort slitte. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 fint øye : ) har et spørsmål. hvis jeg vil lage et 2D eller 3D spill. hvilket program kan jeg bruke til det? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kan jo hende du finner noe på deviantart, har ikke prøvd å søke frem akkurat det du nevner før, men.. det er jo veldig mye forskjellig der Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Min nyeste tegning. Veldig personlig, så regner ikke med at noen "skjønner" den, men det er vel ikke alltid det viktigste heller 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Innrømmer at jeg ikke "skjønner" den, selv om jeg liker den hendene ser jo veldig bra ut! Har tegnet lite i det siste så har "jukset" meg inni denne tegningen (dvs. jeg juksa med linearten), fordi jeg hadde lyst til å male farger, hehe... etter et referansebilde som faktisk HAR sånne farger! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ser bra ut så langt. som jeg har sagt tidligere så må du jobbe litt mer med valører så popper det litt mer. kjenner igjen hu, men husker ikke hva hu heter ellerno. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ser ut som hun står modell for en del folk på deviantart, var hvertfall der jeg fant profilen hennes. Jada, jobber med saken har litt nyere versjon hjemme (jobber nå). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå