Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukt de siste 5 timene til å pine meg (litt gøy og da) gjennom en tegning som skal bli bursdagsgave til lillesøster. Mamma antok at jeg kunne tegne "noe fint" og gi det til lillesøster. Kom litt brått på da hun har bursdag i dag og jeg vanligvis tegner over flere dager, men uansett. Nå har jeg brukt rundt 5 timer. Referansebildet er et nesten 20 år gammelt, uklart og mørkt polaroidfoto. Er ikke helt ferdig enda, men nesten nok.

 

ronja-x.jpg

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat tenkte vi skulle promontere de nye skjortene til DA, og siden jeg hadde lånt en paraply dagen tidligere som jeg skulle levere - så tok vi liksogodt et bilde med den på.

 

På en fin sommerdag med blå himmel..

 

umbrellaatasunnydaybylk.jpg

Endret av Moozoren
Lenke til kommentar

Haha. Dette ble vansklig ser jeg. Ikke et teppe nei. Det er selve kroppen. Jeg lot være å tegne skyggen fra armen og jeg ser det kanskje kan skape litt hodebry at huden er "bretta" ved nakkepartiet.

 

Referansebildet er som sagt nesten 20 år gammelt, slitt, uklart og mørkt, men siden det er et bilde hun kjenner, så har jeg prøvd å tegne så likt fotografiet som mulig.

 

Hater å fortsette på tegninger etter jeg har "lagt de fra meg" :roll:

Lenke til kommentar

Jeg skjønte at det ikke var teppe, men er enig i at kroppen ser litt "voksen" ut i forhold til hodet. Litt stor eller noe med proporsjonene eller ett eller annet. Hmmm tenke tenke. Kan ikke se bildet fra jobb, så prøver å huske litt hva jeg så tidligere idag :D

Kanskje litt mye kritikk, spesielt hvis originalbildet er helt rumpe å tegne etter :)

 

Kjenner følelsen, om jeg først har tatt en pause fra tegningen mister jeg helt følelsen for den og det er veldig vanskelig å hente den inn igjen.

Lenke til kommentar

har begynt på animasjonen av spilleren til spillet jeg skal lage. men det ser bare dumt ut. er det noen som klarer å se hva som kan forbedres? jeg fikk ikke lov av programmet jeg bruker til å lagre det i et format så det blir en animasjon men bare i PNG.

 

sprite0strip8.png

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...