Shikaru Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 ska prøve å få sendt inn noe som gjesteserie i et eller annet blad. men jeg scrappa hele ideen og starta på nytt Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Heh, skjønner. Tror nok det ville funket i Nemi eller Eon i så fall. Pondus og Rutetid er vel bare for stripe og ruteserier. Men jeg anbefaler sterkt å legge ut for respons på nettserier i alle fall, mange flinke folk (og mange ikke fullt så flinke) som kommenterer hyppig. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Slik ble Love-Parade bildet. Det står hele datoen på bildet, noen som ser det? (er litt gjemt) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg liker stilen veldig godt, Moozoren! Er forresten datoen 21.04.10? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Jeg ser det på denne måten: (Skrev på tallene litt kjapt, så det ble ikke nøye, men jeg tror du skjønner tegninga) Kan du vise hvordan det var ment å være? Endret 31. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 21 er antallet døde, men du kan å se det som 24. datoen for dagen. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Ikke orginal idé, men fikk utfordra meg litt. Ny stil. Endret 2. august 2010 av niko. 1 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Liker den, niko Endret 2. august 2010 av pululf Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Spennende, niko. pululf, skal det der være en 3D-visualiser for lyd, eller er det bare tilfeldige bølger? Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Moozoren, jeg likte bildet ditt veldig godt! Det traff meg rett i hjertet ----------------------------------------------- Når man har lite inspirasjon, tyr man til tutorials. Ikke alle blir like bra Nettopp sett filmen Inception og prøvde å finne en bra tutorial for å lage en slags drømmeverden Stone Sour, anyone? Tenkte å legge ved tekst, men da endte det bare opp med å se ut som en motivator Det er dette bildet jeg er mest fornøyd med av alle 4 Jeg tar gjerne imot kritikk! Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Har ikke noe spesielt å kritisere, fortsett med tuts. Viktigste med tuts er å lære teknikkene slik at de sitter inne, lag gjerne samme bildet om og om igjen slik at du lærer hvordan det gjøres uten tutorials. Dette vil du ha igjen for en annen gang, garanterer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Enig der, tutorials er viktig! Meh: Random bølger bare. Prøvde å etterligne effekten i denne videoen. rundt 18:00: http://www.youtube.com/watch?v=rFpeLlmfZ0w Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ta en titt på bildene mine HER og gi meg ris og ros Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ble ferdig med denne mechaen! Veldig fornøyd, med tanke på hva jeg hadde å jobbe etter... Laster opp det også. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Fyrte opp TurboCAD igjen etter å ikke ha brukt det på et halvt år, og prøvde å tegne en V8 etter øyemål. Gikk vel sånn halvgreit. Ikke nær nivået til Pululf, men nå har ikke jeg holdt på like lenge. Digga den mechean, btw Pululf! Endret 5. august 2010 av Knofle Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Klarer ikke lage noe eget som ikke blir "tull" fortiden virker det som. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Kanskje tull, men stilig tull? Mye mer kreativt enn jeg klarer å lage ting hvertfall. Prøver meg på noe slags landskapsgreier her nå, veet ikke om jeg kommer noen vei med det, men.. på tide å prøve andre ting var det noen som sa tidligere i tråden Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hehe, bare pøs på. Det er en bra start, men veldig flatt og tomt (sliter med dette selv, så er litt "tom" i forhold til tips). Tenkt ut noe videre plan for tegningen? Prøv å legg til noe som kan lage dybde, eller prøv å lag det superrealistisk kanskje? Aner ikke jeg, men det kan bli bra. Jeg vil ha ny tegnestil. Er så lei min egen. Syns alt ser stygt ut etter 2 minutter og det er så demotiverende. Noen som har noen gode brushes eller (farge)teknikker til PS? Kanskje jeg lager noen brushes selv i natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå