Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Er du åpen for kommentarer? Dette var i allefall det mest åpenbare jeg så: Kant på toppen av bildet. Du må fjerne den når du senker biler. Du ser det "gamle" karosseriet under det nye (som følge av senking). Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Sånn du mener? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Mye bedre. Selv om du fortsatt ser litt av karossen Slenger opp en ny en av meg. Ikke drevet så lenge med denne, og er heller ikke så veldig fornøyd. Endret 3. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 likte den! kult med intercooler(er det det det heter?), felgene ble også bra. De gule bitene rundt intercooleren så litt rare ut, men ellers var den ganske grei Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg forstår meg virkelig ikke på meg selv O_o http://www.deviantart.com/deviation/22502099/ Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg forstår meg virkelig ikke på meg selv O_o http://www.deviantart.com/deviation/22502099/ Tøff! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) .................................. Endret 24. mai 2006 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 hei har photoshop, er ikke god med det men dere er jo flinke så mitt spørsmål var, kan noen vær så snil å style en nissan primera å det hadde våre helt topp vist den hadde blitt rød Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Har fixa litt på en Ferrari. Her er orginalen: Orginal Her er den modda : Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Jeg må bare si at dere er noe i gran**** flinke. Skulle øsnke jeg var like flink, men men sånn er livet. Enkelte er født med talent andre med utseende. (skyldig ) Ceep it up; Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vil bare komme med en generell oppfordring: Hold dere unna lens-flare. Det ser mye mer profesjonelt ut uten. Jarbra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vil bare komme med en generell oppfordring: Hold dere unna lens-flare. Det ser mye mer profesjonelt ut uten. Jarbra Skal ta den i betraktning til neste gang Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan man legge inn ønsker her? Har lyst til å lage et terminator bilde av meg selv der halve ansiktet er en terminator, men jeg klarer ikke å få bildene til å gli inn i hverandre. Hvis det er lov så skal jeg laste opp en bilde av trynet mitt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Her er vel alt lov Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Go right ahead. Jeg vil gjerne prøve meg Har aldri gjort noe slikt, så dette kan bli spennende. Stine: Fått ny avatar? Den er veldig... kreativ Endret 3. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 avataren hadde vært bedre om det virkelig var stine Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Skal si dere har fantasi gitt. Om STINE JA! :!: Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 tråden er jofor de med fantasi on topic: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 He he, så så gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå