Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det samme modell som du lagde for et halvt år siden, eller har du laget en helt ny?

 

Den ser jo bra ut, men det er vel ikke akkurat "a small wonder"? Det er jo tross alt en av det norske markedets billigste spillere av den typen, men skjermen er vel ikke den beste, og lydkvaliteten er vel verre enn på en iPod :hm:

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Joda, samme modellen som før. "A small wonder" er tatt fra produsentens hjemmeside. Har den selv, og kan ikke klage. Skjermen er lyssterk og klar, og lydkvaliteten er akkuratt den samme som på alle andre mp3-spillere. Det er egentlig ikke forskjell på lydkvaliteten på mp3-spillere, det kommer bare ann på ørepluggene. Ipod er ikke så fantastisk som alle skal ha det til.

Lenke til kommentar

For allmenheten er det vel akkurat det samme hvordan lydkvaliteten på DAP/PMP-en er, i og med at de fleste bruker enten øreproppene som følger med spilleren, eller noen de fant i butikken som kule ut.

 

Er helt enig i at iPod ikke er fantastisk. Personlig synes jeg iPod (spesielt Nano og Classic) er helt på tryne sammenlignet med konkurrentene, men dessverre er det så alt for få som vet hva de er ute etter når de skal ha DAP/PMP, så de fleste ser ut til å velge iPod bare fordi det er det eneste de har hørt om :wallbash:

 

Jeg er enig i at lydkvaliteten på hodetelefonene spiller større rolle enn på selve spilleren. Kvaliteten på lydfila har jo også en del å si.

 

Forresten, hvilke ørepropper/hodetelefoner bruker du?

 

For å holde meg til topic:

 

Hvilke andre programmer enn C4D brukte du?

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Jeg bruker Creative sine in-ear ørepropper (husker ikke navnet, kosta vel 500 kroner eller noe). God lydkvaltiet, og de har god og sterk bass. stenger ute mye av lyden rundt meg også.

 

Jeg brukte C4D for å modellere og animere, photoshop for å lage mange av merkene på modellen, og After Effects for postwork.

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Tegnet en panda på jobben idag. Her er et bilde tatt med webcam som ikke gir detaljene i tegningen noe rettferdighet i det hele tatt :p haha. Den ser bedre ut rundt snuta/øynene og pelskantene generelt i virkeligheten.

Mest for å øve på å se etter og ikke legge over ;)

 

Edit: LOL! Den ser jo heeelt misbrukt ut! Jaja :) Skal se om jeg får tatt noe bedre bilde senere en gang. Dette var ille :p

 

post-104005-1279834706,697_thumb.jpg

Endret av Juliess
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok med den neste siden også. Jeg er ikke fornøyd med selve handlingen, men selve tegningene er blitt litt bedre. Håper jeg. :blush:

 

 

 

Men et kjapt spørsmål. Har dere vansker med å lese teksten på bannerne? Jeg har en venninne som kan tegne mye bedre enn meg, og hun skulle gi meg en del tips. Vi får se hvordan side 3 blir. ;)

 

Juliess: Kanskje det bare er meg, men det ser ut som snuten går til siden? Burde den ikke være forover? :ermm: (med mindre den har løpt litt for raskt inn i et vindu...) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...