pululf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Laga denne animasjonen i går. http://www.youtube.com/watch?v=KxO_LExtF2M Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Er det samme modell som du lagde for et halvt år siden, eller har du laget en helt ny? Den ser jo bra ut, men det er vel ikke akkurat "a small wonder"? Det er jo tross alt en av det norske markedets billigste spillere av den typen, men skjermen er vel ikke den beste, og lydkvaliteten er vel verre enn på en iPod Endret 21. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Joda, samme modellen som før. "A small wonder" er tatt fra produsentens hjemmeside. Har den selv, og kan ikke klage. Skjermen er lyssterk og klar, og lydkvaliteten er akkuratt den samme som på alle andre mp3-spillere. Det er egentlig ikke forskjell på lydkvaliteten på mp3-spillere, det kommer bare ann på ørepluggene. Ipod er ikke så fantastisk som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) For allmenheten er det vel akkurat det samme hvordan lydkvaliteten på DAP/PMP-en er, i og med at de fleste bruker enten øreproppene som følger med spilleren, eller noen de fant i butikken som så kule ut. Er helt enig i at iPod ikke er fantastisk. Personlig synes jeg iPod (spesielt Nano og Classic) er helt på tryne sammenlignet med konkurrentene, men dessverre er det så alt for få som vet hva de er ute etter når de skal ha DAP/PMP, så de fleste ser ut til å velge iPod bare fordi det er det eneste de har hørt om Jeg er enig i at lydkvaliteten på hodetelefonene spiller større rolle enn på selve spilleren. Kvaliteten på lydfila har jo også en del å si. Forresten, hvilke ørepropper/hodetelefoner bruker du? For å holde meg til topic: Hvilke andre programmer enn C4D brukte du? Endret 21. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Jeg bruker Creative sine in-ear ørepropper (husker ikke navnet, kosta vel 500 kroner eller noe). God lydkvaltiet, og de har god og sterk bass. stenger ute mye av lyden rundt meg også. Jeg brukte C4D for å modellere og animere, photoshop for å lage mange av merkene på modellen, og After Effects for postwork. Endret 21. juli 2010 av pululf Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Regner med du mener de som ligner på Sennheiser CX300 og AKG K 324 P. Creative EP-630 om jeg ikke tar feil. Så å si alle slike propper isolerer godt Hva brukte du PS til? Teksten og ikonene på spilleren? Endret 21. juli 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nope, er ikke dem. Jeg hadde de der før, men nå har jeg disse: http://www.goodgearguide.com.au/review/games/creative/ep-830/255610 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Tegnet en panda på jobben idag. Her er et bilde tatt med webcam som ikke gir detaljene i tegningen noe rettferdighet i det hele tatt haha. Den ser bedre ut rundt snuta/øynene og pelskantene generelt i virkeligheten. Mest for å øve på å se etter og ikke legge over Edit: LOL! Den ser jo heeelt misbrukt ut! Jaja Skal se om jeg får tatt noe bedre bilde senere en gang. Dette var ille Endret 22. juli 2010 av Juliess 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Digga den. Panda er mitt favorittdyr, så der vant du meg lett. Har vært dårlig med poster her i det siste. Kanskje jeg skal lage noe nytt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg får plusspoeng fordi jeg tegnet en panda OG fordi jeg ikke tegnet oppå Woho! Ja, lag noe! Jeg bare prøver å tegne random dyr når jeg er på jobb. Får tida til å gå når det er stille og er bra for skilllllsa. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Ser ut som noen har kjørt noe opp i baken på den -.- Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Haha! Hva mener du med det? Det er en pandaunge da, så mulig derfor den ser litt snål ut. Er tegnet etter et bilde, så det er ikke mitt hode som har rotet med proporsjonene Edit: Her er en digital versjon! Endret 23. juli 2010 av Juliess Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvis jeg har et bilde jeg skal tegne, og så tegner det først for hånd ved å se etter (ikke trace), og deretter knipser et bilde av tegningen og SÅ tegner over i Photoshop... DA er det greit ikke sant? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Fra en tegneserie jeg jobber med. Sliter med å finne en bra måte å tegne folkene på, men tror jeg skal holde meg til noe ala Simpsons og Futurama. Dette er bare den første siden, så kvaliteten vil forhåpentligvis bli bedre etterhvert. (men det er da bedre en Starcraft dopapiret...) 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ble bedre enn Starcraft-dopapiret, ja Fortsett å øve, så blir det nok bra! Du kan jo muligens prøve å tegne en eller annen scene fra The Simpsons eller Futurama, så du får studert detaljene o.l. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Selv finner jeg veldig mye inspirasjon på deviantart Enkelt å lagre favoritter der også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Nyeste miniprosjekt, også laget ut ifra en veldig rask blyanttegning: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Tok med den neste siden også. Jeg er ikke fornøyd med selve handlingen, men selve tegningene er blitt litt bedre. Håper jeg. Men et kjapt spørsmål. Har dere vansker med å lese teksten på bannerne? Jeg har en venninne som kan tegne mye bedre enn meg, og hun skulle gi meg en del tips. Vi får se hvordan side 3 blir. Juliess: Kanskje det bare er meg, men det ser ut som snuten går til siden? Burde den ikke være forover? (med mindre den har løpt litt for raskt inn i et vindu...) Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva mener du med til siden? Ser det bedre ut her? Den er ment til å ha hodet bittelitt på skrå. Spent på videre handling i serien din ^^ hehe. Bare å fortsette, så skal du se du utvikler deg raskt. Er jo stor forbedring fra dopapiret, hihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå