Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Takk :!:

Var litt stille på jobb i går, så prøvde å tegne en løve uten referanse. Den så ut som en gris! Hadde fått det for meg at løver har spisse ører av en eller annen grunn. Googlet frem et løvebilde og da ble det straks mye bedre, hehe...

Merker jeg har blitt bedre til å tegne med blyant også, etter at jeg har tegnet mer på pcen i det siste.

 

Tror venninna mi blir veldig fornøyd med dette bildet da, selv om jeg har litt ubevisst jukset (sikkert fordi jeg har vært veldig opptatt av dette med farger og pels, og teknikker ved fargeleggingen). Hun tenkte hvertfall å ha det på veggen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan gå mye lysere på en god del steder og muligens også litt sterkere i fargen, juliess. moro å se at du holder på :wee:

 

og referansebilder er ingen skam å bruke ettersom det å studere hvordan ting fungerer og alt det der er en veldig god måte å lære på.

dog litt enig i det med tracinga :p

 

jeg har tegna masse men scannern til fattern sin pc oppi stua er ikke så veldig sammarbeidsvillig så jeg får ikke scanna noe som helst :p

Lenke til kommentar

Jeg tegnet en schæfer på jobb i går etter et bildet, og det gikk faktisk veldig mye bedre enn forventet! Følte jo jeg måtte trene litt siden jeg hadde lovet det :p

 

Ehm, det med mørkere og sånn ja...fremdeles vanskelig! Men føler jeg har gjort en veldig mye bedre jobb med "malingen" denne gangen enn på den forrige tegningen. Har vært litt mer nøye og prøvd å gjøre det mer detaljert.

Rakk nesten ikke å gjøre noe i går :/

 

post-104005-1279015898,0352_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Gleeeeder meg... :cool:

 

 

 

Ikke akkurat det mest avanserte, men man må jo starte et sted. Fikk endelig et elektronisk tegnebrett & penn i dag, så lagde denne for å teste det og venne meg til den. ;) Ser dere nærmere ser dere nok de blå bokstavene under "Heart of the swarm". Logisk nok står det "Wings of Liberty", men noen har sprayet over dem med navnet til zerg-expansion. De hvite strekene er selvsagt fra klørne til en zerg. ;)

Lenke til kommentar

tegna for lenge siden, aner ikke hva jeg tenkte å tegne... jeg bare tegner, så blir det som det blir. med penn :)

 

post-188414-1279550638,1111_thumb.jpg

 

 

vet ikke om det her blir akkurat riktig sted å spørre, men siden det er så mange dyktige her:

 

 

 

 

jeg har en clean dog tag

feed-nec-hdgtg060729l.jpg

 

som jeg gjerne vil skal vise min glede over hip hop.

 

jeg vil at det på den ene siden skal stå "live for hip hop" og på andre siden stå "die for hip hop" -eller noe annet sterkt, hvis dere kommer på noe bedre.

sitter og prøver å tegne noe som passer selv, men det går egentlig veldig dårlig. det kan gjerne være noe tegninger eller design rundt skrifta, så lenge det ikke blir masete.

 

noen som kan hjelpe meg? :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...