Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje du kan liquify'e den litt om du ikke skal ha den i kjempestor oppløsning? Funket fint på den oppløsning der hvertfall, men kan hende det vises for godt om du trenger å ha den litt stor.

Ment til meg? Liquefy på hvilken måte? Legg ut forslag da, om du har prøvd :)

 

edit: Ah, på armen selvsagt. Nja. Tror ikke jeg orker å jobbe mer med den. Det er bare en tegning tross alt.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Huff ja, når du sier det. Har så og si gitt opp på portrett/mennesketegninger, men om jeg gir opp på det så kan jeg liksågodt gi opp på alt. Det er jo bare streker alt sammen, men det krever så mye tid å tegne realistisk. Puh, prøver meg på noe totalt nytt i natt tror jeg :)

 

Edit: Hvor stor fil trenger jeg om jeg vil skrive ut kopier av tegninger? Må jeg tegne i noe annet format?

 

edit: Du kan jo velge f.eks A4 i PS. Bruk høy dpi.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Haha :!:

Men takk :)

 

Her er siste før jeg går til sengs, det begynner å bli lyst, så er vel på tide. Der ser dere også bildet jeg jobber etter (ikke alt er 100% likt, men sånn er det!).

Tegnet først en lineart oppå originalbildet, flyttet den bort til siden og alt jeg har gjort etter det er bare å se på det andre bildet ved siden av :)

Gjenstår jo fremdeles en del, siden dette er en bursdagsgave til bestevenninna mi. Så føler det må gjøres litt ordentlig.

 

post-104005-1278810193,2316_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Så fordi jeg lager strektegningen oppå og så maler resten selv mister jeg all creds? Ok. Det som er tegnet oppå er kun strektegningen du ser i bunnen av den helt brune første tegningen jeg la ut, om det skulle være noen misforståelser på gang.

 

Kan forstå hvorfor du mener det du mener, men samtidig... jeg lærer MASSE og jeg har ikke hatt det så gøy på lenge. Selvfølgelig er det målet på sikt å kunne tegne en perfekt strektegning ved å kun se etter også :)

 

Edit: ble visst litt rart med innlegget mitt. Trodde ikke jeg la ved tegningen. Der er hvertfall ca hva jeg gjør før linearten er borte, dette er tatt litt etter at jeg tok vekk linearten.

post-104005-1278885642,3732_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det målet på sikt å kunne tegne en perfekt strektegning ved å kun se etter også

Hvis det er målet så bør du jo absolutt ikke fortsette med å trace. Tracing er et absolutt no-no og det er jo ikke unikt for fem flate. Helt meningsløst også spør du meg siden du tross alt ikke tegner tegningen selv, men mer fargelegger en ferdig oppgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...