Simen1 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Google viser vei til "blue 0,5mm pencil lead" og "blue 0,5mm graphite" https://www.pentelstore.com/index.php?grp=648&osCsid=1d4b9aaa07bfc253d8658e91fd650c5e http://www.jetpens.com/product_info.php/cPath/99_368/products_id/1365 https://www.pentelstore.com/index.php?grp=649&osCsid=1d4b9aaa07bfc253d8658e91fd650c5e http://www.amazon.com/PENTEL-5MM-LEAD-BLUE-12-EA/dp/B001DKMBEO Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Takker Så egentlig etter noe fra Norge, men får vel bare ta meg til å bestille fra utlandet da. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Jeg har dessverre ikke fått skaffet med tegnebrett enda, men har nesten bestemt meg for Wacom Bamboo Pen & Touch. Det jeg synes er litt synd er at det ikke følger med ArtRage, noe det gjør om man kjøper Bamboo Fun. Kan noen hjelpe meg å velge? Hvordan går det med maleriet, Shikaru? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) du får fint tak i en blå blyant i alle mulige kunstforetninger. er ikkeno spesiell type blyant folk bruker. de jeg bruker får jeg fra skolen though. Edit: jeg er ferdig med maleriet. kan ta et bilde av den etterpå i dag ellerno. Endret 27. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Edit: jeg er ferdig med maleriet. kan ta et bilde av den etterpå i dag ellerno. Wee! Jeg får vel samtidig nevne at jeg har bestilt Wacom Bamboo Pen & Touch Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Mekka sammen en plakat til en DIY rockefestival som er rundt her (Røros) i sommer. Ikke noe store greier altså. Litt småtriksing og fiksing som skal gjøres før alt er ferdig, men tror jeg er fornøyd med det meste (litt tekst etc skal finpusses). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 hehe kule greier! pcen min daua i sta så jeg fåkke mulighet til å legge ut no bilde osv av maleri i dag. *furte over dau laptopp* Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Likte plakaten! Og shikaru, du bør få liv i den PCen din snarest Laga en kort animasjon for å teste ut cross-eye 3D effekten. Hvis du ikke kjenner til den, så går det ut på å skjele med øynene slik at de to bildene overlapper hverandre, og så prøve å fokusere for å få et skarpt bilde. Hvis du får det til oppstår det en 3D-effekt, men dybde og det hele. http://www.youtube.com/watch?v=R4Y_fHdT6Dk Lenke til kommentar
D02 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 kult men, filmen slulle vært lenger så man får bedre tid. noen tips til å klare å se det bedre? klarer ikke å skjele uten å bruke fingeren å se på. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja, jeg vet man får blå blyant på uansett bokhandel, men blypenn er det værre med. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 kult men, filmen slulle vært lenger så man får bedre tid. noen tips til å klare å se det bedre? klarer ikke å skjele uten å bruke fingeren å se på. Klarer du ikke? Tja, da må du nok bare øve.... Jeg klarer å skjele og fokusere på et halvt sekund, andre får det aldri til. Er ganske forkjellig fra person til person. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tar like gjerne og slenger opp det jeg jobber på nå. HAr ingen plan for dette, bare satt og rota med partikler og SSS... Utvikla seg til å bli dette. 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Den virka veldig random, men var jo litt stilig da Endret 28. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Haha, ja, men der slikt som skjer når jeg sitter seint på kvelden og ikke helt vet hva jeg vil frem til Her er en update, nå i widescreen! 1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Haha, ja, men der slikt som skjer når jeg sitter seint på kvelden og ikke helt vet hva jeg vil frem til Ja, abstrakt kunst er jo for det meste random Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 hvilke tegneprogrammer bruker dere? jeg skal tegne noen ting til et spill jeg holder på med, men paint er lit for begrenset takker Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Tja, når jeg tegner liker jeg å bruke ett program som heter Paint Tool SAI. Orginalt på japansk, men det finnes diverse engelske oversettelser (koster vel 30dollar eller noe, men mener du får juksa det til med de engelske versjonene). Ellers er jo Photoshop en klassiker. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Likte plakaten! Og shikaru, du bør få liv i den PCen din snarest Laga en kort animasjon for å teste ut cross-eye 3D effekten. Hvis du ikke kjenner til den, så går det ut på å skjele med øynene slik at de to bildene overlapper hverandre, og så prøve å fokusere for å få et skarpt bilde. Hvis du får det til oppstår det en 3D-effekt, men dybde og det hele. Uhm - det der er ikke cross-eyed - det der er wall-eyed - at du skal se langt forbi. Prøv å bytte om de to bildene, og så kan du prøve cross-eyed. Bilder med så stor avstand som der er forøvrig vanskelige å se wall-eyed - du skal helst lage animasjonen mindre så det er mindre avstand mellom de to bildene. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Nei, det er cross-eye. Hva får deg til å tro at det er omvendt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå