pululf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 haha, genial kylling Shikaru! Her er noe jeg jobber med for tiden, er ikke heeeelt ferdig ennå: Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Dødsmye kult i denne tråden! Pululf: Kjempestilig fly/romskip Lenke til kommentar
pululf Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takk! Her er en oppdatert versjon, fiksa på teksturene og lyssettingen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ser ganske bra ut Pululf, men det er noe med luftinntakene, teksturen og refleksjonene jeg ikke liker helt. Men det ser ut som et veldig godt utgangspunkt Hva tror dere forresten om Wacom Bamboo Pen Small? Det koster jo ikke så mye, men jeg synes det virker veldig lite med an aktiv overflate på 92mm * 147mm Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fant igjen ei halvgammel skisse, har virkelig ikke peiling hvor jeg skal starte hen når jeg vil bli bedre :S Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 du kan fikse på det håret som er foran øynene(syntes jeg) og gjøre sån at genseren ikke har merkeige utstikkere. så syntes jeg det så lit rart ut der øynene skal være. ellers så var det ikke så dårlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 du kan også fikse begge kinna. veldig sterk linje for en karakter som åpenbart har mer runde former. dytt inn øya også. ikke vær redd for å prøve selv om det kanskje ikke blir som du forventer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 En modell jeg ble ferdig med i går. Brukte 6 timer. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Føler meg at jeg må poste noe her når jeg kommer hjem til hybelen igjen. Det blir mest photoshop da, vurderer å starte med 3D i tilegg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 3D er gøy, Moozoren, bare begynn! Litt steil læringskurve, men. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) 3d er ganske morsomt ja ^^ her er en kjapp render av eksamensoppgave mi er litt feil i noen sømmer, og det er bare normal maps ( blir ofte brukt i spill osv ) så ikke så høy oppløsning på detaljene osv. får vite om jeg sto eller ei til mandan trur jeg. jeg foretrekker 2D forresten og vi fikk 5 dager på å velge mellom 5 forskjellige figurer vi fikk på et ark, tegne en turnaround av den ( front og sideview holdt ) for så å putte det som referansebilde inn i maya ( 3dprogrammet ) også lage den der. detaljer er gjort i mudbox. Endret 11. juni 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Legger ut 2 skisser. Denne (nedenfor) er noe fan-"art" jeg lagde tidligere på kvelden. MERK: Har prøvd å kopiere etter en ferdig tegning. Endret 20. juni 2010 av Watchmen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 hva er det fanart av? et maleri jeg starta på i går kveld. fortsatt mye igjen men det var et annet halvferdig maleri på lerretet fra før av så jeg bare klæsja på farge så jeg ikke skulle bli forvirra Lenke til kommentar
pululf Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Og du kan male også! Utrolig. Ser veldig bra ut også. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg er ikke noe flink til å tegne, men det er jo mere morro at jeg slenger ut noen bilder enn å bare rope "mine innlegg!" og stikke. ikke mobb! edit: synes det er MYE lettere å tegne med penn, for den får jeg ført akkurat sånn jeg vil. Har prøvd å tegne med blyant mange ganger, men det går bare ikke.. - vanesak? Endret 22. juni 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Ser veldig bra ut, Shikaru! Men det blir vel litt mer detaljrikt etter hvert, eller? Og du kan male også! Utrolig. Ser veldig bra ut også. Det er vel ikke så rart om en som er så flink til å tegne, kan male også. Selv synes jeg det virker som om all visuell kreativitet henger sammen på en måte som gjør at man f.eks. kan bli flinkere til å tegne for hånd ved å tegne/redigere bilder i Photoshop e.l. Man blir flinkere til å se "røde tråder" som går igjen i flere typer kunst Jeg er ikke noe flink til å tegne, men det er jo mere morro at jeg slenger ut noen bilder enn å bare rope "mine innlegg!" og stikke. edit: synes det er MYE lettere å tegne med penn, for den får jeg ført akkurat sånn jeg vil. Har prøvd å tegne med blyant mange ganger, men det går bare ikke.. - vanesak? Det der var jo ikke så verst! Men om du legger på noen skygger o.l. vil ikke elementene i bildet bli like flate. Jeg synes skygger er enklere å tegne med blyant, og om man tegner i svart/hvitt er det kanskje enda enklere å legge merke til hor man det skal være lyst og hvor det skal være mørkt. Selv foretrekker jeg blyant, men som du sier er det en vanesak, så det er bare å begynne å øve! Endret 22. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er en webcomic som heter MegaTokyo. Karakteren heter Junpei(Ninja) Noen som vet hvor man får tak i blypenn med blått bly her i Norge? En slik en: . Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg er ganske sikker på å ha sett farget bly til trykkblyant i en eller annen norsk bokhandel, men det er i så fall en stund siden. Endret 25. juni 2010 av Meh. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Var på 3(alle) forskjellige bokhadeler her jeg bor, men de hadde ikke hørt om det engang. Ser etter en plass å bestille de fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå