Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ganske bra ut Pululf, men det er noe med luftinntakene, teksturen og refleksjonene jeg ikke liker helt. Men det ser ut som et veldig godt utgangspunkt thumbup.gif

 

Hva tror dere forresten om Wacom Bamboo Pen Small? Det koster jo ikke så mye, men jeg synes det virker veldig lite med an aktiv overflate på 92mm * 147mm hmm.gif

Lenke til kommentar

3d er ganske morsomt ja ^^ her er en kjapp render av eksamensoppgave mi

er litt feil i noen sømmer, og det er bare normal maps ( blir ofte brukt i spill osv ) så ikke så høy oppløsning på detaljene osv.

 

får vite om jeg sto eller ei til mandan trur jeg.

 

render.jpg

 

jeg foretrekker 2D forresten :wee:

 

og vi fikk 5 dager på å velge mellom 5 forskjellige figurer vi fikk på et ark, tegne en turnaround av den ( front og sideview holdt ) for så å putte det som referansebilde inn i maya ( 3dprogrammet :p ) også lage den der.

detaljer er gjort i mudbox.

 

folk_skisser01.jpg

folk_skisser02.jpg

hest_skisser_01.jpg

hest_skisser_02.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ikke noe flink til å tegne, men det er jo mere morro at jeg slenger ut noen bilder enn å bare rope "mine innlegg!" og stikke. :p

 

ikke mobb! :tease:

 

post-188414-1277233845,4598_thumb.jpg

 

post-188414-1277233882,7865_thumb.jpg

 

edit: synes det er MYE lettere å tegne med penn, for den får jeg ført akkurat sånn jeg vil. Har prøvd å tegne med blyant mange ganger, men det går bare ikke.. - vanesak?

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut, Shikaru! Men det blir vel litt mer detaljrikt etter hvert, eller?

 

 

Og du kan male også! Utrolig. Ser veldig bra ut også.

 

Det er vel ikke så rart om en som er så flink til å tegne, kan male også. Selv synes jeg det virker som om all visuell kreativitet henger sammen på en måte som gjør at man f.eks. kan bli flinkere til å tegne for hånd ved å tegne/redigere bilder i Photoshop e.l. Man blir flinkere til å se "røde tråder" som går igjen i flere typer kunst ;)

 

Jeg er ikke noe flink til å tegne, men det er jo mere morro at jeg slenger ut noen bilder enn å bare rope "mine innlegg!" og stikke. :p

 

edit: synes det er MYE lettere å tegne med penn, for den får jeg ført akkurat sånn jeg vil. Har prøvd å tegne med blyant mange ganger, men det går bare ikke.. - vanesak?

 

Det der var jo ikke så verst! Men om du legger på noen skygger o.l. vil ikke elementene i bildet bli like flate.

 

Jeg synes skygger er enklere å tegne med blyant, og om man tegner i svart/hvitt er det kanskje enda enklere å legge merke til hor man det skal være lyst og hvor det skal være mørkt.

 

Selv foretrekker jeg blyant, men som du sier er det en vanesak, så det er bare å begynne å øve! :)

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...