ED209 Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Viperen er litt vanskelig å modde da den er moddet fra før. Men jeg kan komme med mitt bidrag. Burn out. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Pent! Ble skikkelig.... Marvel Cartoons over det.... på en måte! Likte den godt! Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 ÜberNabben har du orginalen av den der? her Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Noen som kan Freiche opp denne skjønnheten da? http://www.autogaleria.pl/tapety/img/dodge...e_2005_02_s.jpg done Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Hvor finner dere disse bilene? Lenke til kommentar
opticus Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 jeg må skrive i innlegget, ellers gir det ikke særlig mening Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei. Når dere legger ut bilder av biler som skal moddes, er det fint om de er av moderat størrelse, f.eks. 1600x1200. Det blir da lettere å jobbe med detaljer. Hvor finner dere disse bilene? Noen eksempler: DieselStation SuperCar Site High Res Auto Images Maximum Cars Exotic Car Site Jarbra Endret 3. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) her er min nye tegning Har enda ikke laget en bakrund men si hva dere syntes så langt Endret 3. september 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 her er min nye tegning Har enda ikke laget en bakrund men si hva dere syntes så langt Jeg liker den! Proporsjonene er gode, men hun ser litt død ut i ansiktet. Her er min seineste modifikasjon! Laget den nå på morgenen. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ok, skall prøve å fikse på det. Her er min seineste modifikasjon! Laget den nå på morgenen. Ble bra det der Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 http://www.autogaleria.pl/tapety/img/dodge...e_2005_02_s.jpg done PENT! Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kom med forslag til ny bil da? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Kommer snart! Her er en bil som kanskje ikke er så lett å fikse på!? Men prøv for sikkerhets skyld! Det er samme bilen som broren min eier btw: Volvo 142 Ok! Tar vekk bildet, og prøve å finne nytt! Endret 3. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Litt dårlig kvalitet på bildet, men jeg prøver alikevel ' Beklager, men du må nok finne et bilde med bedre kvalitet. Fargene er for blasse, og det er mye forstyrrelser. Da ser det teit ut med deler o.l. i bedre kvalitet. Endret 3. september 2005 av Jarbra Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 driver å lager en Porsche Cayenne nå, som politibil Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hehe, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 her er min nye tegning Har enda ikke laget en bakrund men si hva dere syntes så langt for små former. for rett opp og ned. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 her er min nye tegning Har enda ikke laget en bakrund men si hva dere syntes så langt for små former. for rett opp og ned. Syntes den var flott jeg! Misunnelig...! Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Takker Fiksa litt på ansiktet Endret 3. september 2005 av Thom Merlin Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Først så tenkte jeg på svære blålys, men så begynt jeg å tenke på stilrenhet og endte opp med dette. Speilrefleksruter, senket, FBI logo og fjernet dørhåndtakene(synes det ble "renere"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå