Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

hehe har drivi med 3D i snart et ¨skoleår nå. starta å studere 3D animasjon og sånne ting, men fant ut at det ikke er helt for meg. hopper over til 2D animasjon etter sommern. ( har bare lært om rigging, lyssetting, modellering og sånne ting, ikke selve animasjonen vi har lært ) er moro å lære, men hjertet ligger i tegning og animasjon, hehe :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe nei det var egentlig ment som et forsøk på en kjapp fiks for å se strengene bedre, men ser at de blei for tjukke. burde sikkert la det være, eller gjøre selve streken hvit i stedenfor. gjorde det bare rett før jeg dro hjem fra skolen i dag. men ser at jeg antakeligvis burde fikse det :)

Lenke til kommentar

Stilig tegning, men hvorfor skifter strengene farge? Har du prøvd å tegne gitaren med bånd oppover gitarhalsen?

Dobbelpost men skitt-au! Det er en bass, ikke gitar. Om han ikke har band oppåver "gitar"-halsen så stemmer det nok ganske bra, vil jeg si da :)

 

Jeg er klar over at bass pleier å ha 4 strenger (finnes unntak) og at gitarer har 6 (her el-gitar selv :p), men jeg klarte å overse det faktum at det bare er 4 strenger på tegningen, så at jeg kalte det en gitarhals var nok bare pga at jeg ikke studerte tegninga godt nok :p

Lenke til kommentar

Jeg holder på å lage en dekor/logo til kabinettene jeg bygger/casemoder, men er veldig usikker på design.

 

Det er fint om dere kommer med innspill, for jeg vil jo helst ha best mulig resultat ;)

 

Her er første utkast:

post-169569-1272488968,9705_thumb.png

 

Ja, det er en veldig enkel greie, men det er fordi den ikke skal være alt for komplisert å gravere/lakke/kutte til e.l.

 

EDIT: Eksempelbilde...

post-169569-1272490088,3205_thumb.png

 

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Hm, lenge siden det har vært noe aktivitet her i gårdeb ja!

Får poste litt da :p

 

Her er to mechaer jeg laga for kortfilmen "The Ottoman". De som lager kortfilmen skal selv teksturere dem.

Tid brukt: rundt 25 timer på den første, 7 timer på den andre.

post-123991-1273273988,2616_thumb.jpg

post-123991-1273274051,2254_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...