Shikaru Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 hehe har drivi med 3D i snart et ¨skoleår nå. starta å studere 3D animasjon og sånne ting, men fant ut at det ikke er helt for meg. hopper over til 2D animasjon etter sommern. ( har bare lært om rigging, lyssetting, modellering og sånne ting, ikke selve animasjonen vi har lært ) er moro å lære, men hjertet ligger i tegning og animasjon, hehe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 håper det er greit med en dobbelpost. bare tegna litt for moro. den har egentlig ingenting å gjøre med noe som helst Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Stilig tegning, men hvorfor skifter strengene farge? Har du prøvd å tegne gitaren med bånd oppover gitarhalsen? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 hehe nei det var egentlig ment som et forsøk på en kjapp fiks for å se strengene bedre, men ser at de blei for tjukke. burde sikkert la det være, eller gjøre selve streken hvit i stedenfor. gjorde det bare rett før jeg dro hjem fra skolen i dag. men ser at jeg antakeligvis burde fikse det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 mekka i går på slutten av skoledagen. selve poseringa er ikke av min opprinnelse, fordi jeg så på forskjellige tegninger og bilder på hva som var tøft Lenke til kommentar
pululf Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fett... Men han ser jo nesten litt flat ut i ansiktet :/ Planlagt eller bare ble det sånn? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 God stund siden jeg har laget noe i PS, men satt idag og mekket sammen noe: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fett... Men han ser jo nesten litt flat ut i ansiktet :/ Planlagt eller bare ble det sånn? hehe la merke til det sjøl på skissa men jeg valgte å ha det med med vilje. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Laga dette bakgrunnsbildet nå på kvelden. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nice Hvem har maltraktert avataren din? Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Stilig tegning, men hvorfor skifter strengene farge? Har du prøvd å tegne gitaren med bånd oppover gitarhalsen? Dobbelpost men skitt-au! Det er en bass, ikke gitar. Om han ikke har band oppåver "gitar"-halsen så stemmer det nok ganske bra, vil jeg si da Lenke til kommentar
pululf Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nice Hvem har maltraktert avataren din? Jeg har gjort det selv etter at jeg var nødt til å bytte uansett Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Stilig tegning, men hvorfor skifter strengene farge? Har du prøvd å tegne gitaren med bånd oppover gitarhalsen? Dobbelpost men skitt-au! Det er en bass, ikke gitar. Om han ikke har band oppåver "gitar"-halsen så stemmer det nok ganske bra, vil jeg si da Jeg er klar over at bass pleier å ha 4 strenger (finnes unntak) og at gitarer har 6 (her el-gitar selv ), men jeg klarte å overse det faktum at det bare er 4 strenger på tegningen, så at jeg kalte det en gitarhals var nok bare pga at jeg ikke studerte tegninga godt nok Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lett å overse I'm just stating facts. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg holder på å lage en dekor/logo til kabinettene jeg bygger/casemoder, men er veldig usikker på design. Det er fint om dere kommer med innspill, for jeg vil jo helst ha best mulig resultat Her er første utkast: Ja, det er en veldig enkel greie, men det er fordi den ikke skal være alt for komplisert å gravere/lakke/kutte til e.l. EDIT: Eksempelbilde... Endret 28. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 satt sammen no av det jeg har holdt på med og lagde to små animasjoner i den også http://vimeo.com/11353355 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Likte veldig godt den 3D-modellen din Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Veldig flott video, Shikaru! Håper det kommer flere animasjoner av den karakteren etter hvert Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Hm, lenge siden det har vært noe aktivitet her i gårdeb ja! Får poste litt da Her er to mechaer jeg laga for kortfilmen "The Ottoman". De som lager kortfilmen skal selv teksturere dem. Tid brukt: rundt 25 timer på den første, 7 timer på den andre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå