Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser veldig bra ut Aperson, og jeg lurer også på hvilket program du har brukt.

 

Shikaru, elsker at du klarer å tegne så mye forskjellig, alt fra anatomisk korrekte mennesker til tegneseriefigurer :D

 

Og her er noe av det myeste jeg har laget, en animasjon. Den mangler fortsatt en slutt, men det er ikke så farlig.

Awesome!

Lenke til kommentar

er ikke helt sikker på hvordan leire det er, ettersom vi bare fikk det via skolen :p men jeg kan høre med lærern min eller noen i klassen om de veit.

 

man lager et "skjelett" under med ståltrå og sånt, spikrer den ned i plata, også dytter man på leire. veldig greit, siden selv om man har kommi ganske langt med selve skulpturen kan man lett endre på poseringa osv underveis. bare å vri og vende.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har Adam Dewhirst som lærer, og fikk en konkurranse der den som mekker den beste karikaturen, vinner en eller annen illustrasjonsbok. er ikke så god karikatur, så har for det meste prøvd meg fram. mest fornøyd med den siste.

 

 

her er først et bilde jeg fant av han.

adam_dewhirst_590_w595.jpg

kar_ad01.jpg

kar_ad02.jpg

kar_ad03.jpg

kar_ad04.jpg

kar_ad05.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Imponert, Shikaru! Likte fler av dem, jeg. Det er gøy å se at du kan tegne en virkelig person med din egen stil på den måten, og allikevel ser man godt hvem det er.

 

Laget en rask tegning av brodern.

Orket ikke pirke eller bruke tid, han fikk alt for liten nese og skyggene er grusomme, jeg vet. MEN JEG TEGNET HVERTFALL :tease:

 

anders.jpg?t=1270259666

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...