Natrich Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Takk for tilbakemelding! Rutepapir er det jeg har tilgjengelig atm Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ser veldig bra ut Aperson, og jeg lurer også på hvilket program du har brukt. Shikaru, elsker at du klarer å tegne så mye forskjellig, alt fra anatomisk korrekte mennesker til tegneseriefigurer Og her er noe av det myeste jeg har laget, en animasjon. Den mangler fortsatt en slutt, men det er ikke så farlig. Awesome! Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen kreative hoder som har en god og morsom ide til hva jeg skal lage til rendered graphics kompoen på TG? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen kreative hoder som har en god og morsom ide til hva jeg skal lage til rendered graphics kompoen på TG? Ja, men jeg sier ikke no Sitter med en ide som jeg skal delta med Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg er ganske ferdig med litt bidrag, men må fikse materials og lighting. Så det er bare å gi opp, folkens! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Jeg ga opp før jeg vurderte å melde meg på Lykke til pululf! Endret 25. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser ut som jeg har gitt opp jeg også, mulig jeg mekker noe på TG. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 hatt skulptur de siste 4 dagene ( drar i morra tidlig så får ikke med meg siste dagen denne uka ) Lenke til kommentar
pululf Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er veldig imponerende Shikaru! Utrolig hvor mange forskjellige kunstformer du mestrer Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 mikkello: Deadline er på torsdag mener jeg å huske Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Er klar over det, men har en del ting som er halvferdig og som ikke tar så lang tid å fullføre. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Shikaru: Hvordan lager man sånne modeller? Hvilken leiretype, og er det en wireframe innerst? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 er ikke helt sikker på hvordan leire det er, ettersom vi bare fikk det via skolen men jeg kan høre med lærern min eller noen i klassen om de veit. man lager et "skjelett" under med ståltrå og sånt, spikrer den ned i plata, også dytter man på leire. veldig greit, siden selv om man har kommi ganske langt med selve skulpturen kan man lett endre på poseringa osv underveis. bare å vri og vende. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvor og hva studerer du? Fett om du kunne ha slengt opp noe WIP bilder fra start til finnish om du skal mekke noen flere skulpturer eller noe, er noe rart med meg som ofte er mer facinert av workstudies enn selve produktet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 studerer animasjon i danmark, og er på 3D delen fram til sommern, også blir det 2D etter det. om jeg lager fler kan jeg sikkert mekke no wip bilder ja. burde sikkert gjort det på den her også, fordi etterhvert føles det som man ikke kommer no lenger Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) har Adam Dewhirst som lærer, og fikk en konkurranse der den som mekker den beste karikaturen, vinner en eller annen illustrasjonsbok. er ikke så god karikatur, så har for det meste prøvd meg fram. mest fornøyd med den siste. her er først et bilde jeg fant av han. Endret 8. april 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Siste var genial Elsker den! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Imponert, Shikaru! Likte fler av dem, jeg. Det er gøy å se at du kan tegne en virkelig person med din egen stil på den måten, og allikevel ser man godt hvem det er. Laget en rask tegning av brodern. Orket ikke pirke eller bruke tid, han fikk alt for liten nese og skyggene er grusomme, jeg vet. MEN JEG TEGNET HVERTFALL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå