Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Bare noen greier jeg testa ut... Ja, det er en liten bit som mangler på toppen av h-en... Endret 21. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Takk! Bra du likte den! Endret 26. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Fargene er bare helt fantastiske! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Veldig kul stil det der, Jovan! Gleder meg til å se mer! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 var strømbrudd i "bygda" her forleden så da blei det litt skissing mens vi venta på strømmen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 litt mer random fra skisseboka. Lenke til kommentar
Kvitebjørn Kong Valium Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Laget denne for ca. ett år siden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) nice bil. program brukte du? et character sheet jeg har lagd i dag. edit: oppdaterte character sheet litt. Endret 19. mars 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Håper ingen har imot at jeg poster et bilde her. er vel det beste bildet jeg har lagt hittil. her er Da siden min så om noen hvil se. http://aperson4321.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det bildet der minner meg om Wipeout til PlayStation Men stilen på resten av bildene du hadde der var veldig spennende! Litt utenom "det vanlige", om det er noe som er vanlig innenfor kunst når for tiden Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ser veldig bra ut Aperson, og jeg lurer også på hvilket program du har brukt. Shikaru, elsker at du klarer å tegne så mye forskjellig, alt fra anatomisk korrekte mennesker til tegneseriefigurer Og her er noe av det myeste jeg har laget, en animasjon. Den mangler fortsatt en slutt, men det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
-------------------------------------_ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Det bildet der minner meg om Wipeout til PlayStation Men stilen på resten av bildene du hadde der var veldig spennende! Litt utenom "det vanlige", om det er noe som er vanlig innenfor kunst når for tiden Takk! Edit: pululf Takk pululf! Jeg bruker Photoshop og et tegnerbrett. Funker bra for digital "maling" Edit2: pululf ps: fantastisk animasjon du har laget! Endret 19. mars 2010 av Aperson Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) pululf, som alltid er animasjonene (og bildene) dine veldig flotte! Gleder meg til den neste animasjonen/det neste bildet du legger ut! Endret 19. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe, takk Meh og Aperson! Hvis dere vil se mer fra meg, så er showreelen min på samme bruker på Vimeo Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 fet video! og takk for kommentar, pululf! neste uke får vi han som lagde two face i dark knight, også skal vi lage skulptur av charactern vi har i leire, og så moddelere den i maya etterpå. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=7mKr-Ccl8pI En musikkvideo jeg og en venn lagde for det norske bandet Yoyoyo Acapulco. Filmen er offisiell musikkvideo for bandet og filmen kom videre til fylkesmønstringen på UKM (Sør Trøndelag). PS: Ikke finn på å jobb med store filer i flash, det er døden. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Slenger ut noen skisser her jeg, har egentlig aldri vært flink på å tegne dyr, men denne ble jeg fornøyd med Endret 19. mars 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 da har du lært til neste gang gaarulf morsom video og sang. rutepapir, Natrich? RUTEPAPIR?! neida vil foreslå at du tegner større, og bruker hånda litt mer på den måten. ellers er det bare å stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå