Notatblokk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ikke noe revolusjonerende, men har prøvd å tegne en slags føniks. Jada, halen er veldig snål. Shikaru: Får ikke opp filmen. Kan hende Vimeo er nede atm, prøver igjen i morra. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Æsj, da er det bare nettet mitt som rører igjen :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 hender du bare må refreshe litt. til fønixen, så syns jeg du må pushe poseringa litt, og kanskje finne noe referansebilde til ørner ellerno sånt. ellers er det helt topp at du fortsetter å tegne en del alltid bra. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Nekter!! Nå har jeg allerede fargelagt litt på den >-< såeh... kommer til å være litt slack og ikke gidde å endre noe på anatomien på den, annet enn halen. Det er jo tross alt en fantasifugl Men joda... haha.. den er litt rar. Litt tjukk og rar Vingen ut av halsen og sånt, kremt kremt. Edit: Kan jo like godt legge inn sånn den ser ut atm da. Endret 14. februar 2010 av Juliess Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kan du ikke strekke den litt i PS ? Oo Liquify ? Free transform (ihvertfall 3 - 4) ? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ah, det kan jeg jo gjøre etterhvert Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 det vil vel ikke se spesielt bra ut, ville jeg tro. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Meh. Endret 17. februar 2010 av Coffey Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 du fikk ikke større bilde eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Føler meg ekstremt dårlig nå. Vi har ikke en gang hatt om noe slikt, og jeg går 1mk jeg og. Hvor går du på skole? Ekstremt kult bilde imo Endret 16. februar 2010 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Går på Røros Videregående Skole. Ca alt av pensumet vårt i MedieProduksjon ligger vel ute på http://www.haraldr.no/ (læreren vår sin vimeo side). Men kan vel ikke si at det der er noe jeg har lært på skolen. Da det er mer blanding av ting jeg har plukket opp i løpet av årene, litt tutorials her og der, samt klassekamerater som kan ting. Men hey, har sikkert lært en ting eller to av læreren og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Okai, takk Skola jeg går på er ikke noe å skryte av ihvertfall. Enda ikke starta å produsere ting i elevbedrift osv.. Ble litt inspirert av hva du har gjort, så skal sette meg ned en dag og prøve selv Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 du fikk ikke større bilde eller? Godt poeng. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Lekte meg litt is ps tidligere... Laga med vektorer fra scratch. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Det er lenge siden jeg har fått tid til å leke meg litt med Photoshop, så jeg tenkte det var på tide å bli litt mer kreativ Det er jo ikke noe avansert det er snakk om, men jeg setter pris på kommentarer og tilbakemeldinger! Endret 19. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 mor datter lampe Jeg ser ingen av delene. Jeg ser et type kjendis-ansikt (rapper) med en halv spiral ovenfor. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) mor datter lampe Jeg ser ingen av delene. Jeg ser et type kjendis-ansikt (rapper) med en halv spiral ovenfor. LOL Sorry men det bildet var genialt. Endret 20. februar 2010 av coax Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg ser også bare et "rapper"-ansikt hva er det jeg går glipp av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå