Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sier fortsatt at du kan gå mørkere enn det der. og da mener jeg ikke bare i kantene. kan ha større kontrast mellom lys/mørk. akkurat nå blir det smått flatt pga huden hennes ikke er mer enn litt under halvveis på spekteret. ikke vær redd for å bruke stor brush heller. alltid litt grovt i starten. (er ikke eneste måten å gjøre det på, men personlig får jeg et bedre overblikk over hva man holder på med. )

Lenke til kommentar

bra du lager liv i tråden Juliess :)

 

håper det ikke gjør noe, men jeg gikk over veldig fort hvordan jeg ville starta med det.

 

det første jeg legger merke til sånn values ( norske ordet for det? går i engelsk på skolen :p ) er at du ikke har veldig mye forskjell på mørkeste mørk og lyseste lys. også at du ikke har en direkte lyskilde.

en ting som virker for meg, er å først finne ut hvor hovedlyset kommer i fra. om det er sola, lampe eller hva det måtte være. også kan man se på eventuelle sekundære lyskilder etter det.

post-42795-1264806657_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vi må jo ha liv!

 

Jeg har ingenting imot det :)

Men æsj, blir litt demotivert :p du er så mye flinkere enn meg! Ikke at det er så rart da, du har holdt på lenge. Jeg forventer ikke å være helt der med en gang, hehe.

Holder fortsatt på med den og har deg i bakhodet for hver skygge og hvert lys jeg legger på, jeg PRØVER å gjøre det litt mer heftig ^^

 

*tenker lyskilder*

 

Edit: Okay, på tide å legge seg. Sånn ser den ut nå, jeg har hvertfall PRØVD :p

 

post-104005-1264812712_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Tegn så digitalblekket spruter, Juliess. Du har talent for dette.

Ang. damens proposjoner, legger jeg med et subjektivt forslag :)

post-69150-1264816595_thumb.jpg

Synes dette ser mye bedre ut, ja.

Men så forstår jeg meg kanskje ikke på kunst (mote-kunst, altså), og at poenget er å ha det sånn. For meg ser det litt for rart ut.

 

Hvilket OS er du forresten på? Win7?

Endret av Dark Fire
Lenke til kommentar
*bilde*

Er ikke hodet for lite til kroppen?

*bilde*

Dette var bra :p Tegnet fra scratch, altså?

Eller er det bare effekter? I så tilfelle er jeg plutselig ikke like imponert.

På den første så kan det hende at hodet er litt lite ja, muligens på grunn av kjeven og det som Lidskjalv endret på rett over her.

De er tegnet på frihånd begge to, har bare sett etter to bilder for å ha noe å tegne etter :) Så ingen "effekter" er brukt, hehe.

 

Tegn så digitalblekket spruter, Juliess. Du har talent for dette.

Ang. damens proposjoner, legger jeg med et subjektivt forslag :)

*bilde*

Takker :)

Ja, jeg ser hva du mener med at haken er litt rar ja. Kommer mest sannsynlig ikke til å gjøre noe med det, med mindre inspirasjonen plutselig kommer over meg en dag :p Men det var ålreit å se hva som evt. KAN gjøres og hvordan det kan bli.

Får finne på en slags unnskyldning om at hun er en slags alveblanding og de pleier å ha sånne haker, host, hark :innocent:

Lenke til kommentar

jobba med Tod Polson og andre folk på skolen med filmjam denne uka. hektiske dager med jobbing fra halv 10 til 2 på natta.

får ikke sett filmen i morra sjøl, sia jeg drar tidlig på morran, men kan poste link til den om den havner på nett etterhvert.

 

jobba med storyboard, og color layout. endte opp med å gjøre disse bakgrunnen også.

 

backgrounds.jpg

 

Edit: her er filmen

 

http://vimeo.com/9406767

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har postet her, så har mista den i mine innlegg.

 

Nuvel, dette er noe av det jeg har gjort de siste 2 ukene (2-3 andre ting som bare kom til skissestadiet) da vi hadde prosjekt til fordypning (MK1). Ting skjedde veldig brått, så vi hadde ikke noe mer konkret oppgave enn å sjekke ut tutorials, lære oss ting og prøve å bruke dem i forskjellige sammenhenger.

 

WE_R_VIKINGS_LOL_by_Gaarulf.jpg

 

MUSTACHEWEARING_COMMUNISM_K_by_Gaarulf.png

 

WAR_by_Gaarulf.jpg

 

1337_by_Gaarulf.jpg

 

 

Håper på konstruktiv kritikk, som jeg kan ta med videre, samt si ifra om når oppgaven skal presenteres (med mine lærere er det ett stort pluss)

Lenke til kommentar

Flotte bilder Gaarulf! Til å være MK1 er det der veldig bra, i mine øyne :thumbup:

 

Jeg likte spesielt det første og det siste, men 7-tallet på det siste bildet synes jeg forsvant litt pga den høye "hatten" på toppen... Men uansett veldig flotte bilder! Gleder meg til å se mer! :)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...