Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Første tegning jeg har klart å gjøre ferdig med farger ! Har aldri gjort det på denne måten før, så alt på denne er helt nytt :) Gått med en del timer her ja :p

 

Edit: Ja, jeg veit at det sikkert er masse rart på den, som f. eks nesa og munnen som jeg ikke er helt fornøyd med, men...øvelse gjør mester ! Blir bare ikke mester av èn tegning, dessverre.

 

post-104005-1264293156_thumb.jpg

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shikaru: Takk for tilbakemelding :) Ja, ser at den er noe flat ja. Hmm. Men vet ikke om jeg skal legge mer tid i det og pirke på det, eller bare starte med noe nytt ? Altså, jeg er ikke noe flink enda og jeg gjør alt bare for å lære og teste ut, så er kanskje smart å bare starte med noe nytt?

 

pululf: Likte animasjonen! Syns den var veldig behagelig å se på. Har dessverre ikke noe mer konstruktivt å si enn det, da jeg ikke kan noe om animering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Tegner i direkte i photoshop med tablet. Ikke alt som stemmer med med bildet, men det var dog et forsøk på å tegne helt uten referanse.

 

Progresjon er viktig :) Stusser litt på haken og munnen, men ser bra ut, Juliess.

Lenke til kommentar

Ah, kjekt å se at du har skrevet på hvor lang tid du har brukt :) Kanskje jeg burde gjøre det på mine wip, holde en slags oversikt. Vet jo bare sånn i ganske grove trekk hvor lang tid jeg har brukt. Tar vare på alt da, for å kunne se om det er noe fremgang.

Har du tegnet din egen hånd mens du har holdt den foran deg, eller har du en sånn trefigur som du tegner etter?

 

Går du noe skole eller sånt i forhold til tegning? Ser ut til at du er flink til å ikke gå for detaljert inn når du driver med øvingsoppgaver. Første hånden jeg tegnet brukte jeg to timer på, haha. Det er jo mye bedre å bruke litt kortere tid og få flere vinkler inn i hodet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Hovedideen bak å skrive tidsbruk og dato er for å se progresjon. Jeg tegner etter egen hånd :) Tar allmennlærerutdanning, så tegner bare på fritiden.

Lenke til kommentar

Er det mulig å poste en liten utfordring her?

Jeg trenger hjelp med å dekorere en PC. PC'en har 3 helt glatte flater som skal dekoreres med noe som bør være relativt enkelt å lakkere på.

 

Eksempelbilder (de oransje stripene er kun ment som et eksempel, og man trenger ikke forholde seg til dem)

 

Frontside.jpg

 

 

Blir veldig glad om noen ønsker å hjelpe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...