Coffey Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Opps, der brøyt jeg enda en retningslinje. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nous parlons francais ici maintenant? Je parle un peu francais (begynte med det i august) nuff off-topic... burde eg uploade teikning frå når eg kjeda meg med matten? sjølv om det suger Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nous parlons francais ici maintenant? Je parle un peu francais (begynte med det i august) nuff off-topic... burde eg uploade teikning frå når eg kjeda meg med matten? sjølv om det suger Ja, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 men sjølvsagt klarte eg å legge igjen matteboka på skulen jeje, *leke med photoshop heller* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Her er noe jeg startet på for noen dager siden. Det et skal bli en cyborg isj menneske. Jeg skal gjøre ferdig det mekaniske så tar jeg kroppen til Z-Brush og finpusser der. Endret 20. desember 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 ser ganske nais ut. hvordan er edgeflowen på meshen? og har du klart deg uten trekanter eller femkanter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Her er wires av torsoen. syns topologien er ganske clean. Det er gøy å prøve å fikse ngons:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 joda den ser ganske bra ut sånn sett, men jeg ville prøvd å fikse der brystmusklene går inn i skulderen og armen. sånn musklene ville gått. fikk pes for det på skolen når vi starta med moddelering Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Fin tråd. Må lese litt her. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har fått meg tegnebrett og såvidt begynt å rable litt med det. Burde gjøre det mer, men. Nå kan jeg gjøre dette på ca 4 min: Øver meg på diverse deler av mennesker: Og random ting innimellom, men jeg har fortsatt ikke skills nok til å bare klare å tegne rett ut av hodet sånn som jeg vil. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Her er en animasjonsfilm jeg har vært med på å lage. Endret 25. desember 2009 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 haha, den lo jeg utrolig godt av Likte veldig det utrykket han hadde når han var glad, han så jo ut som om han akkurat hadde vunnet flere millioner kroner. =D Også, ble jeg veldig satt ut av det med a alle skalla i skiltet XD. Og til slutt, veldig pen musikk, pen animering også, i tillegg likte jeg animeringen av fjesene, fikk ut litt følelse Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tusen takk for det. Veldig kjekt å høre. Det skal nevnes at ideen med skiltet er tatt fra Cyanide and Happiness. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er ikke så mye liv her eller ? Jaja, ny nattetegning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Fyrer løs med et par tegninger (alle er gamle, men men): Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Sutter han på en fot? Må sei at eg trudde det var ei øl-flaske i byrjinga, men når du seie det, er eg enig :!: edit: dobbelpost what? Endret 2. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hei, har laga en animasjon, men har ikke fått satt sammen bildesekvensen ennå... Men her er en frame: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sutter han på en fot? :!: Jeg skjønner veldig godt hva du mener etter å ha lest kommentaren, haha ! Men nei, det er nok en flaske... burde kanskje lagt ned litt mer tid i den, men var egentlig ikke planlagt å gjøre den tegningen. Jeg skulle opprinnelig bare trene på å tegne ører...hehe... Hei, har laga en animasjon, men har ikke fått satt sammen bildesekvensen ennå... Men her er en frame: Bildet ser jo spennende nok ut hvertfall Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hey Orker ikke å poste masse bilder, så bare poster en link med alle bildene mine på Jeg hadde satt pris på om dere hadde gitt meg en slags anmeldelse av hva dere syns om bildene mine, hva slags inntrykk jeg gir osv.. http://jovdaripper.deviantart.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå