Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal nok lage flere! Kanskje et tegnebrett hadde gjort seg? Er jo bare en uke igjen til bursdagen min og...

 

Jeg tror ikke et tegnebrett hadde økt kvaliteten på tegneserien din for å være ærlig... Et tegnebrett er lurt å ha hvis du driver med fotoredigering eller digital maling/tegning som ikke ville vært mulig med mus. Jeg drev med digital tegning før, og har et tegnebrett. Bruker det av og til, nå jeg trenger noen skisser til ting jeg skal lage i 3D, eller når jeg skal fikse på en render i photoshop.

Lenke til kommentar
Skal nok lage flere! Kanskje et tegnebrett hadde gjort seg? Er jo bare en uke igjen til bursdagen min og...

 

Jeg tror ikke et tegnebrett hadde økt kvaliteten på tegneserien din for å være ærlig... Et tegnebrett er lurt å ha hvis du driver med fotoredigering eller digital maling/tegning som ikke ville vært mulig med mus. Jeg drev med digital tegning før, og har et tegnebrett. Bruker det av og til, nå jeg trenger noen skisser til ting jeg skal lage i 3D, eller når jeg skal fikse på en render i photoshop.

Jo det skjønner jeg. Tegneserien min er ekstremt simpel og jeg trenger overhodet ikke noe tegnebrett for å øke kvaliteten, men jeg tenkte å ha det som et leketøy for å eksperimentere litt. :p

Driver jo med mye fotoredigering og mye med media siden jeg går på media og kommunikasjon på vgs. Men jeg tenkte at det hadde vært litt kulere å virkelig "tegne" tegneserien istedenfor å bare dytte musa fram og tilbake, men jeg vet ikke jeg, bare en tanke!

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...