iSimen Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ferdig med wallapern til skola! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 håper det funker med en link for en gangs skyld,men er no greier jeg gjorde på skolen i forrige uke. http://o-loken.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Så ikke helt humoren i den, men :s Om man bare har opplev hvor kjpe sånne folk kan være, er det ikke vanskelig å se "humoren" der... EDIT: Shikaru, den der var nice! (Spesielt sluttproduktet) Endret 5. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 #3 i tegneserien min. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 #3 i tegneserien min. Fortsett med å lage tegneserier! Jeg vil se flere! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Tok vel ikke helt humoren i den heller, men det ser ut som at noen gjør det. Lag noen flere, kan hende at jeg begynner å skjønne dem Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skal nok lage flere! Kanskje et tegnebrett hadde gjort seg? Er jo bare en uke igjen til bursdagen min og... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skal nok lage flere! Kanskje et tegnebrett hadde gjort seg? Er jo bare en uke igjen til bursdagen min og... Jeg tror ikke et tegnebrett hadde økt kvaliteten på tegneserien din for å være ærlig... Et tegnebrett er lurt å ha hvis du driver med fotoredigering eller digital maling/tegning som ikke ville vært mulig med mus. Jeg drev med digital tegning før, og har et tegnebrett. Bruker det av og til, nå jeg trenger noen skisser til ting jeg skal lage i 3D, eller når jeg skal fikse på en render i photoshop. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Skal nok lage flere! Kanskje et tegnebrett hadde gjort seg? Er jo bare en uke igjen til bursdagen min og... Jeg tror ikke et tegnebrett hadde økt kvaliteten på tegneserien din for å være ærlig... Et tegnebrett er lurt å ha hvis du driver med fotoredigering eller digital maling/tegning som ikke ville vært mulig med mus. Jeg drev med digital tegning før, og har et tegnebrett. Bruker det av og til, nå jeg trenger noen skisser til ting jeg skal lage i 3D, eller når jeg skal fikse på en render i photoshop. Jo det skjønner jeg. Tegneserien min er ekstremt simpel og jeg trenger overhodet ikke noe tegnebrett for å øke kvaliteten, men jeg tenkte å ha det som et leketøy for å eksperimentere litt. Driver jo med mye fotoredigering og mye med media siden jeg går på media og kommunikasjon på vgs. Men jeg tenkte at det hadde vært litt kulere å virkelig "tegne" tegneserien istedenfor å bare dytte musa fram og tilbake, men jeg vet ikke jeg, bare en tanke! Endret 7. november 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Likte de to foregående bedre; den siste ble litt tam, og manglet en del av den sjarmen som gjorde de andre verdt å lese. Men la ikke dét stoppe deg. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Tegnebrett er ganske kult egentlig, men ikke så enkelt som man skulle tro. TRengs mye øvelse for å kunne bruke den bra. Lenke til kommentar
Jovan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sry, men jeg så ikke humoren i noen av tegneseriene "dine".. Jeg digger Cyanide and happiness, men syntes ikke at du klarte å få til samme humor, men fortsett. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Når kommer neste stripe, Wiciwato? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Når kommer neste stripe, Wiciwato? Akkurat nå holder jeg på med en webside, men det kan godt hende at det kommer en til snart! Kos med etterspørsel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 tegner massevis, men lite jeg legger på nett om dagen gitt. noen skisser av Beast, fra Beauty and The Beast. blir nok massevis mer til hele charactern sitter inne så man kan tegne den som om det var baklomma liksom masse cred til de som faktisk animerte han :O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Et par animasjoner på fritida, og en turnaround av en character jeg har moddelert Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Seriøst, shikaru, du er kjempegod til å teikne J'adore le étirage de "beauty and the beast" Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Nous parlons francais ici maintenant? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Nous parlons francais ici maintenant? Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang. Overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er forbudt. Kilde: https://www.diskusjon.no/guidelines Endret 16. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå