n4w Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Har lagd noen signaturer som jeg slenger inn her Det meste er arbeid jeg har gjort for andre. Edit: Ser at de to nederste mangler rammer. Edit: La til rammer, ser mye bedre ut. Endret 24. august 2009 av n4w Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lekte meg litt i PS tidligere i dag. Hvilken syns dere ser best ut ? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 jeg syntes den hvite er best.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hehe, Shikaru - du driver fortsatt og styrer her i tråden! Keep up the good work Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Skissa hver dag siden jeg flytta til danmark pga skole, så jeg er et par av bildene (en del bilder, you have been warned.) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 fy søren så flink du er hvordan har du lært dette?:> Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) en stemme i hodet mitt fra venus snakker til meg Edit: Forresten, syns jeg den hvite passer best, selv om jeg egentlig er ganske fan av treverk, Thomas_H Endret 13. september 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Ta gjerne en titt på denne tråden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 nice. den på toppen er nye z brush eller? den underste trenger litt sterkere komposisjon syns jeg. ser veldig bra ut ( og antar det var en type "speedpaint" av noe slag ) men er litt kjedelig å se på i lengden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 nice. den på toppen er nye z brush eller? den underste trenger litt sterkere komposisjon syns jeg. ser veldig bra ut ( og antar det var en type "speedpaint" av noe slag ) men er litt kjedelig å se på i lengden. Stemmer:) Er helt enig. Ble lei, og nøyde meg med bakgrunnen! Har igrunn akkuratt begynt på igjen med 3d/2d:) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Jeg må nok ha denne tråden i "mine innlegg" så jeg får litt mer inspirasjon til å lage Photoshop-bilder osv Her er et bilde jeg mekka i photoshop for en god stund siden: Noen kommentarer? Hva kunne jeg gjort bedre? EDIT 1: Shikaru, som nevnt tidligere, passer male-/tegnestilen din veldig godt til Team Fortress 2-bilder EDIT 2: Har noen av dere en god idé til hvordan jeg kan fortsette på det under? Noe jeg kan bruke det til eller noe? Er litt tom for fantasi nå Endret 27. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Vet ikke jeg, er ikke så altfor kreativ i dag heller Endret 7. oktober 2009 av Disaffekted Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Duh... Skulle prøve å lage et hjerte som knuste, men somla meg litt bort med for mye blod.. Noen tips? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Dette er hva jeg gjør når jeg kjeder meg i franskklassen. Brushes-app på iPhone, forresten. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Noe jeg holder med at the moment, tilbakemeldinger mottas med takk! Det er en WIP, vil bare ha litt underveisvurdering! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Vet ikke om dette er rette plassen å legge det inn i, men prøver. Har hentet inspirasjon fra Cyanide and Happiness som dere kanskje ser. Dette er #2 i tegneseriekarrièren min, #1 ble ikke fullt så bra. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så ikke helt humoren i den, men :s Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Så ikke helt humoren i den, men :s Hehe, du får bla igjennom Cyanide and Happiness. Har sett litt på de idag, og det er vel der jeg får humoren fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå