Krillekongen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Whaddya think? Laget i AI og PS. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Mer på: www.mathiaslf.deviantart.com Lenke til kommentar
pululf Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det lilla bildet var pent... Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Takk- Skal se om jeg kan komme med noen tegninger etterhver, mangler scanner foreløpig. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Begynner å bli en stund siden jeg postet noe her. Har laget en liten animasjons film i forbindelse med en skole oppgave: Pollution En plakat med samme figur: Var mange som mente at det var uklart at figuren min ikke sprengte bilene med vilje. Føler dere det samme? Det er atslå ikke meningen. Han skal bare stoppe forrurensninga Kom gjerne med kritikk! Endret 16. juni 2009 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Colb Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Begynner å bli en stund siden jeg postet noe her. Har laget en liten animasjons film i forbindelse med en skole oppgave: PollutionEn plakat med samme figur: Var mange som mente at det var uklart at figuren min ikke sprengte bilene med vilje. Føler dere det samme? Det er atslå ikke meningen. Han skal bare stoppe forrurensninga Kom gjerne med kritikk! Jeg syntes det kom uklart frem at det ikke var med meninga. VAr en flott animasjonsfilm!. Om jeg skal gi noe konsruktiv kritikk, kunne du jo hha latt han eksprementere litt for å stanse eksosen først? sånn at det er siste utvei han gjør det Hadde blitt mye arbeid ja, men ellers en meged vellgjenomført film. Likteplakaten au. du har skapt ett lite univers der. Det liker jeg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Gjennomført stil på filmen. Utrolig stilig! Skjønte poenget med at det ikke var med vilje. Han ser dum røyk og lager knute er slik jeg forstår det, men siden han ikke er så flink skal vi hjelpe ham å hjelpe. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fint at dere likte filmen Om jeg skal gi noe konsruktiv kritikk, kunne du jo hha latt han eksprementere litt for å stanse eksosen først? sånn at det er siste utvei han gjør det Ja det kunne absolutt ha funket. Har levert denne oppgaven men får heller tenke mer på at det blir 100% tydelig ved neste anomasjons film. Om noen lurer er filmen laget med Maya, Zbrush og final cut pro. Skjønte poenget med at det ikke var med vilje. Han ser dum røyk og lager knute er slik jeg forstår det, men siden han ikke er så flink skal vi hjelpe ham å hjelpe. Jepp, det var akkurat slik jeg hadde tenkt det Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 http://shikaruoc.deviantart.com/art/Guybru...pwood-128557021 Lenke til kommentar
peamlie Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jobbet på denne i går kveld. Er laget helt uten en plan, og tok det etterhvert som ideer dukket opp. Ikke mitt største verk, men man lærer jo noe av alt man gjør, og tar gjerne imot kommentarer. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Den likte jeg! MEn stjernene i bakgrunnen passet ikke helt bra. Anyways. Jeg laget denne i går kveld, siden jeg ville prøve å lage en avansert shader. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 bare en liten idé jeg fikk i sta. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 heh takk en skisse til en "kunde". skal male det motivet der på veggen hans. mest fargesjekk, og plassering av ting osv, pluss for å se grovt hvordan det skal se ut. hodet (ansiktet) er litt lite, men det gjør ikkeno nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Prøver fortsatt å lære meg Mental Ray. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 nice. aner ikke hvordan programmet du bruker funker, men det ser bra ut litt skribling på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) heh takk en skisse til en "kunde". skal male det motivet der på veggen hans. mest fargesjekk, og plassering av ting osv, pluss for å se grovt hvordan det skal se ut. hodet (ansiktet) er litt lite, men det gjør ikkeno nå. den var bare dritbra! elsker den! lyst til å lage den i 1920x1200? Endret 17. juli 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hehe tviler på at jeg gidder bare surrer litt mer med no tusjer og en penn som er tom for blekk nå ;< japp, masse feil overalt, men jeg er trøtt så jeg bryr meg ikke akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå