Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 HAHA lol, nei, jeg bar avgrenset rommet mitt til en boks og taket er feil.som det står i posten over. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) http://i614.photobucket.com/albums/tt226/B...sewallpaper.png Prøvde meg på eit pokémon-bakgrunnsbilete. Blei littegranne for lite, fordi eg presterte å ta feil av skjermstorleiken min. edit: Photobucket forminska det enda meir. Endret 30. mai 2009 av Pokey Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Nei, 3DM . Hvordan det? Det så "blender-kvalitet" ut Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 work in project dette, men ville gjerne høre noen tanker om ideen (hvor enn uoriginal den er : P) og tips til ting jeg kan legge til/endringer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 den var stilig! men det som hadde vore tøft: flaka frå mennesket blei til ein engel eller djevel e.l. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Njaa, tror det blir litt over the top.. Uanz, lekte meg litt i illustrator i dag, alt er laget selv, bortsett fra brushes. Vet ikke om jeg hater det eller liker det... Lenke til kommentar
pululf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Umulig å se hva som står der. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det står "What more is there?". Jeg synes faktisk ikke det var for vanskelig selv : P Jeg klarte ikke å lage en god substitutt for et spørsmålstegn, så jeg brukte bare den vridde firkanten. Usikker på om jeg liker det. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Selvfølgelig klarer du å se hva som står der, det er jo du som har skrevet det! Folk som ikke vet hva som skal stå der, vil bare se firkanter med hakk i. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Klarte faktisk å tyde det, men må si meg enig me pululf, for en elendig font! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Lekte meg litt i 3ds max ikke så flott og kreativt som mye av det andre jeg har sett her men Lenke til kommentar
pululf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ble ferdig med denne på torsdag. Cinema 4D. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ble ferdig med denne på torsdag. Cinema 4D. Imponerende! neste steg blir cola med kullsyre oppi da? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 mye nytt som er kult her ^^ prøvde meg på et selvportrett. har ikke lagd noe i photoshop på en stund nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Godt tegnet, i likhet med det meste annet jeg har sett du legge ut. Synes dog at det venstre øyet så en anelse tanke større ut, noe som så rart ut med tanke på vinkel. Selvfølgelig klarer du å se hva som står der, det er jo du som har skrevet det!Folk som ikke vet hva som skal stå der, vil bare se firkanter med hakk i. Klarte faktisk å tyde det, men må si meg enig me pululf, for en elendig font! Takk i hvert fall! : ) Får sjelden til aldri noe konstruktiv kritikk til noe jeg lager, og det er jo det jeg ønsker. Hva synes dere om ideen/komposisjon da? Kan evt prøve å lage en med en ny font. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 har prøvd å endre på det øyet en del ganger. hehe skulle sett det i starten du. haha var gigantisk i forhold. syns det så greit ut sånn nå foreløpig. kanskje jeg går å endrer det seinere. orker ikke mer av det akkurat nå. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det ser absolutt bra ut, men tenkte det var bedre å nevne det enn å bare si "bra ass" Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Selve idéen synes jeg faktisk ikke er så dum. Kan bli brukbart om du finner en bedre font. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ble ferdig med denne på torsdag. Cinema 4D. Du har en fremtid innen dette, wow. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det ser absolutt bra ut, men tenkte det var bedre å nevne det enn å bare si "bra ass" hehe jo takk. setter pris på kritikk og det som er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå