pululf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har drevet med 3D i litt over ett år Jeg bruker ikke 3DSmax, men Cinema 4D. Sitter du på TG eller? Kunne jo ha stikket bort til deg kanskje ok, har ikke testa Cinema4D før. Testa Z-Brush 3, likte det ganskegodt, veldig lett å lage organiske former med det. Er ikke på TG i år, desverre Men hadde vært fett å treffe deg Aww, ok Lykke til videre med 3D da Lenke til kommentar
jolil123 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Hmm. Har egentlig ikke gjort så mye kult http://www.youtube.com/watch?v=EBufXIK8vkM...re=channel_page Laget i 3dsmax På bildet jeg la til, brukte jeg vidvinkel for å få den svarte "streken" i bunnen av bildet Endret 12. april 2009 av jolil123 Lenke til kommentar
elomax Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Nå driver ikke jeg med photoshop, heller Paint Shop Pro. Har aldri tatt meg tid til å bli kjent med PS, selv om jeg har det på PCen. Legger ved et bilde og en retouch jeg lagde nylig, kom gjerne med tilbakemeldinger ;p Collage: Retouch: Artistic Ability Endret 26. april 2009 av elomax Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Collagen var feet, men den retouchen var litt vel "plastik"-look på... Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Åhhh jeg vil lære meg å tegne! :/ Alt jeg prøver på blir bare fail.. Noen som har noen gode tutorials? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) den var jo bra! Endret 3. mai 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhhh jeg vil lære meg å tegne! :/ Alt jeg prøver på blir bare fail.. Noen som har noen gode tutorials? Når du først har kommet så langt kommer du enda lenger med litt photohop Jeg syntes den var bra Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhhh jeg vil lære meg å tegne! :/ Alt jeg prøver på blir bare fail.. Noen som har noen gode tutorials? Hykler. Du er jo mye, mye, mye bedre enn meg! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Åhhh jeg vil lære meg å tegne! :/ Alt jeg prøver på blir bare fail.. Noen som har noen gode tutorials? Tutorials fungerte ikke noe særlig for meg når jeg startet med tegning. Ihvertfall ikke om du tenker på standard bildetutorials med tekst til. Tegning tar lang tid å lære og det meste av det er prøving og feiling, pluss referansetegning. Det er ingen snarvei, dessverre. Det som derimot hjalp meg var videoer, både for å lære basics og å se på andre tegne for å lære av dem. Og jeg vil anbefale å vente med tablet og heller starte på papir. Det er mye enklere å lære det den veien. Ulven (evt. hunden) er forøvrig fin den! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 tilbakemeldinger taes godt imot : ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Likte den jeg. Minner om noe jeg har sett på abduzeedo's daily inspiration. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 med tanke på komposisjon så heller bildet ditt, og er veldig "tungt" akkurat der hvor boksene er. men selve boksene, or resten av bakgrunn likte jeg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 med tanke på komposisjon så heller bildet ditt, og er veldig "tungt" akkurat der hvor boksene er.men selve boksene, or resten av bakgrunn likte jeg Er meget klar over det, faktisk. Var egentlig den effekten jeg ville ha, men ser at det også er litt rart å se på. Lagde en med skyer som motvekt nedover på høyre siden, men lagret den ikke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Inspirert av http://www.scaryideas.com/content/5807/ Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Vil også ha kritikk Bra men litt udefinert. Kankje forenkle litt og ha færre farger? (f.eks to) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 En Barret.50. Tester ut cell shading. Modellen er ikke ferdig...tror jeg, vi får se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Nei, 3DM . Hvordan det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Her er forresten resten av skrivebordet mitt. Alltid noe som skal balle seg til. Gardina og taket ser der antakelig er rare. Epic fail, sorry for dobbelposting. Endret 30. mai 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Går du inn i rommet via en takluke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå