Unlimited LTD Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Enig med Colb. Mental-ray, og noen fine mental ray materialer i tillegg til final gather og global illumination gjør mye med en scene. Kanskje også du bør gjøre veggteksturen finere og med mindre bump. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 hei. jeg vil ha et 3D programm som er let å bruke og lære og ikke koster penger. jeg har google scetch up, men jeg vil ha et man kan tegne mensker dyr ting osv... takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Blender. Last det ned herfra: http://www.blender.org/ Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 er det let å bruke? og finnes det norske guider. liker det best.... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Kva det finst av norske guider veit eg ikkje, men du finn ein del nyttige lenkjer i Blender-tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=blender Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Her er en liten oppdatering. Lagt til den globusen. Ahhh, gruer meg til å lage tastatur, hvis jeg klarer det da Nå har jeg brukt mental-ray og nye materials. Bruker bare øyemål når jeg lager dem, så scaler jeg dem til jeg ser det er riktig str. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ser bra ut. Men synes det mangler noe farge.. Tastatur er vel egentlig ikke spesielt vanskelig. Bare lag en knott, dupliser den, og uv map til en tekstur. Evt, ta bilde av tastaturet ditt for tekstur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Her er tastaturet, ikke ferdig. Vet ikke åssen man Uv-mapper heller,men det spiller ikke så stor rolle. Endret 10. april 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Colb Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg har laget en planet i natt Warn: Stort bilde! (1920x1200) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor nedskalert bilde: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Prøvde å sette den inn i et "stjernelandskap" men føler det på ingen måte ble like bra :\ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 10. april 2009 av Colb Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Den siste versjonen ble alt for voldsom, og den lens flare-effekten tok seg svært dårlig ut. Den første versjonen, derimot, var meget mer behagelig for øyet. Du kunne eventuelt prøvd deg med stjerner der og, men jeg ser for meg at noe à la den stjernefylte himmelen vi kan skue en klar natt fra vår egen planet, hadde gjort seg langt bedre. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Om du trenger en tutorial til stjerner anbefaler jeg Greg Martins. Han er blant eliten i tegning av deep space-bilder. Tutorialen finner du HER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Sånn nå har jeg lagd alt som ligger på skrivebordet mitt. Er noe som må fikses litt. Endret 10. april 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Wooow.....jeg tror jeg laster ned å tester ut det programmet jeg. Lenke til kommentar
Infamooze Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vil også ha kritikk Mange brushes lagt oppå hverandre? Jepp, det stemmer, er easy pisi, men tar litt tid å få det "kult". hva synes du a? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Sånn nå har jeg lagd alt som ligger på skrivebordet mitt. Er noe som må fikses litt. Eeeyh! Jusk med tastaturet! Du tok den lettvinte metoden Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Her er noe jeg laga før. Drev og snakka om en scene i invite-videoen til TG på C4Dcafe.com, og folk begynte å lage sine egne versjoner... Her er min: http://vimeo.com/4090777 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Ja men er ikke helt klok på alle metoder i 3D max enda. Hvor lenge har du drevet med 3D? Ser du er har skills. Og åssen hw har du, jeg har dritt pc så hater å drive å test rendre hele tiden. Og det å rendre en 100 framer er et mareritt, ahh treige pcen min, brukte 1t:30min på en scene engang Endret 10. april 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har drevet med 3D i litt over ett år Jeg bruker ikke 3DSmax, men Cinema 4D. Det å rendre noe, kommer ann på hvor godt du optimaliserer scenen din. Jeg har en q6600 overklokket til 3.65 ghz, det går ganske bra unna med den. Sitter du på TG eller? Kunne jo ha stikket bort til deg kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Jeg har drevet med 3D i litt over ett år Jeg bruker ikke 3DSmax, men Cinema 4D. Sitter du på TG eller? Kunne jo ha stikket bort til deg kanskje ok, har ikke testa Cinema4D før. Testa Z-Brush 3, likte det ganskegodt, veldig lett å lage organiske former med det. Er ikke på TG i år, desverre Men hadde vært fett å treffe deg Endret 10. april 2009 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå